Caror servicii secrete apartin televiziunile din Romania, de la TVR si Pro TV la B1 TV, Antene si Realitatea TV: MOSSAD, SIE, ex-KGB, SRI. UPDATE: Apare in scena si miliardarul israelian Eyal Ofer, ahtiat dupa… Money Channel

Intr-un interviu realizat in cursul zilei de ieri, realizatorul TV Radu Moraru afirma despre el si echipa emisiunii Nasul, tocmai executati de la postul 10 TV, dupa ce au fost dislocati de la B1 TV, ca “Am fost pulverizati de o gasca transpartinica din politica si serviciile secrete”.

Este vorba de o “trupa”, “de multe ori de nevazut”, “in care sunt implicati si oameni care au legatura cu serviciile secrete si cu politicieni din toate partidele”, dezvaluie Radu Moraru. Problema este, mai spune Moraru, ca “noi avem servicii secrete si avem oameni care actioneaza in numele serviciilor secrete, dar care n-au nici o legatura nici cu serviciile secrete nici cu Romania”.

Chestiunea cu serviciile secrete si presa e de cand s-a inventat cea de a doua. Penetrarea, controlul, apararea sau, dupa caz, manipularea – in functie de originea serviciului care actioneaza – sunt printre prioritatile oricarui serviciu secret in relatia cu mass media. Dar, pentru a usura aceasta activitate si pentru a reusi sa arunce o tara in directia dorita la momentul potrivit, anumite servicii secrete, predominant straine, s-au gandit sa infiinteze chiar ele, prin intermediari, adevarate edificii ale manipularii opiniei publice, atrofierii simturilor si lobotomizarii natiunii.

Cui apartin, de fapt, televiziunile din Romania?, este o intrebare pe care ar trebui sa si-o puna fiecare telespectator inainte de a apasa pe butonul telecomenzii care il teleghideaza pe el si mintea sa. Pentru a da cat de cat raspunsul la aceasta intrebare o sa ne folosim doar de logica (dar si de cateva date, totusi 🙂 ), luand la ochi principalale televiziuni, in special de stiri, din Romania. Asadar:

Despre postul care tocmai l-a mazilit pe Radu Moraru nu e foarte greu sa-ti dai cu presupusul. Patronul 10 TV se numeste Zoltan Teszari iar grupul RCS-RDS – care intentioneaza sa lanseze o noua televiziune de stiri – are sediul central la Budapesta.

Despre Realitatea TV, televiziune care tocmai a ramas fara 600 de angajati, la fel, raspunsul e destul de cunoscut. Personajul Sorin Ovidiu Vintu apare in rapoarte ale ofiterilor de informatii romani ca o interfata a intereselor rusesti in Romania si Republica Moldova. Deci, sa spunem, generic, Realitatea a apartinut ex-KGB-ului, fie ca e vorba de FSB, SVR sau GRU.

Pentru a sparge aceasta unitate masiva antiromaneasca a intrat in scena, dupa cum stiti, Sebastian Ghita cu Asesoft. Acum, tinand cont ca Asesoft este o companie strict romaneasca nu putem, tot asa, decat sa presupunem ca are o oarecare tangenta cu SRI (sa vedem acum, in ultima batalie, poate cea finala, care va fi mai tare 🙂 ).

Penalul Vintu, ca sa abureasca serviciile romanesti, l-a bagat in scena insa pe Elan Schwartzenberg. In aceasta formula, cuplul Vîntu-Schwartzenberg vrea sa-si pacaleasca partenerii si creditorii prin metoda FNI, afirma managerul Asesoft, Sebastian Ghita. Elan (Emilian cum figureaza in actele oficiale, sau Mimi cum era alintat de prieteni) este originar din Harlau iar familia sa a emigrat in Israel in anul 1980. Parintii sai ar rezilia in prezent in statiunea balneara Netanya. Bazandu-ne tot pe logica, nu putem crede ca Schwartzenberg ar fi afiliat in vreun fel serviciilor secrete arabe… Sa spunem, deci: MOSSAD.

Asa ajungem la principala televiziune de stiri a Romaniei, practic formatoarea celorlalte: Pro Tv, cu satelitii aferenti – posturile de televiziune Acasa, Pro TV International, Pro Cinema, Sport.ro si MTV Romania. Infiintata de Adrian Sarbu, fostul sef de cabinet al lui Petre Roman, televiziunea apartine in prezent grupului Central European Media Enterprises (CME). CME, prin canalele sale aflate in Romania, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia, Bulgaria si Ucraina, acopera o piata de 97 de milioane de telespectatori si se afla in proprietatea miliardarului Ronald S. Lauder. Lauder este si presedintele Congresului Mondial Evreiesc.

Ce a mai ramas? Ah, Antenele si B1 TV. Aici avem de a face cu ceea ce Radu Moraru numea “trupa invizibila” – personaje corupte din politica si economie cu relatii in serviciile secrete romanesti dar fara a reprezenta de fapt nici serviciile nici Romania. Le iau la pachet pentru ca sunt la pachet. Despre Antenele turnarromului Voiculescu nu este cazul, cred, sa intru in vreun amanunt. Dar cazul noului B1 Tv, preluat de la familia Paunescu, altfel iubitoare a “stransei prietenii” romano-ruse (sau ruso-romane?), si aflat in prezent sub manageriatul fostului administrator al televiziunilor lui Voiculescu si sefulet la Grivco, Sorin Oancea (in continuare actionar la Antene!), este mai interesant. Curatat de niste licheni aparuti prin coabitarea cu EvZ, ca Ioana Lupea si Mircea Marian, postul s-a pricopsit rapid cu personaje oarecum asemanatoare. Un Robert Turcescu, facut scapat de la Realitatea cu doar o zi inainte de arestarea lui Sorin Ovidiu Vintu – binefacatorul sau cu ceva milioane de euro – sau un Andrei Badin – alintat de presedintele Romaniei cu “Bai, caraghiosule!” -, o fosta portavoce anti-Basescu cu spume, pe cand era la Antena lui Voiculescu. Azi, cuminte, in bancuta lui. Despre acesta din urma, Ioan T. Morar afirma ca are legaturi cu SIE, care l-ar fi insarcinat cu misiuni pe langa Casa Regala si legionarii din exil, in timp ce altii amintesc relatia lui de subordonare cu Uly Valureanu alias Ulrich Friedberg Valureanu, redactor sef la ISRO-PRESS, “revista dedicata exclusiv universului evreilor nascuti in Romania si relatiilor de prietenie dintre Israel si Romania”. Luand acest caz aparent paradoxal – un element vehement anti-Basescu la un post presupus pro-Basescu -, drept referential in ce priveste B1 TV, intrebarea este: SIE sau MOSSAD? De observat ca la B1 apare ca actionar acelasi Elan Swartzenberger de la Realitatea TV iar despre “fratele” Paunescu se spune ca reprezinta si interesele B’nai B’rith. Si-uite asa ne crucim cand vedem cum agentul de influenta al Mossad Bogdan Chirieac isi incepe naveta de dimineata, de la vila lui de un milion de euroi de pe centura, la noul sediu al Realitatea Tv de pe Bucuresti – Pitesti, pus la dispozitia lui Swartzenberg de miliardarul israelian Eyal Ofer, patronul Willbrook si al “Cathedral Plaza”, care s-a aratat deja dispus sa puna mana pe Money Channel.  De pe centura presei, Chiriac se opreste la Baneasa, in studiourilor romului Voiculescu, dupa care se lafaie la TVR, in Piata Aviatorilor si isi incheie ziua pe Calea Victoriei, alaturi de colegul sau navetist de cursa lunga, Ioska Boda, “hipopotamul transpirat” dar si de… Ion Cristoiu. Daca mai observam si ca pe la EvZ – ziarul partener B1 si condus, ca intermediar, de Dan Andronic & co – unii cam intra in priza la stirile despre “poporul ales”, raspunsul e, asadar, undeva pe la mijloc… Pe la mijlocul Orientului 🙂

Era sa uit tocmai de TVR! Postul national de televiziune nu mai apartine Romaniei de cand la conducerea lui s-a instalat o “gasca” nu transpartinica ci de-a dreptul neo-kominternista. Conducerea TVR este acaparata in totalitate de oamenii GDS-ului, organizatie infiintata in paralel cu FSN de Silviu Brucan, cu sprijinul financiar al condamnatului penal George Soros. Alexandru “Andi” Lazescu, fost vicepresedinte UASCR-Iasi, apoi sef al GDS-Iasi si asociat al unui alt renumit infractor penal, Sorin Ovidiu Vintu, a fost obligat in trecut sa demisioneze de la TVR, chiar in timpul scandalului FNI. Ulterior, a revenit in Consiliul de Administratie TVR pe baza sprijinului fostului presedinte Emil Constantinescu ot Tighina, la recomandarea consilierilor prezidentiali Zoe Petre si Dorin Marian, afiliati centralei GDS si, respectiv, serviciului de informatii al lui Dinu Patriciu, deservitor la randul lui al intereselor rusesti. Despre Rodica Culcer, sefa pensionara a stirilor TVR, nu cred ca mai este cazul sa amintesc ca, dupa o perioada de acomodare cu limbile straine la “Era Socialista” si pe langa CC al PCR, a lucrat ca secretara la Ambasada SUA pe vremea Raposatului, cand orice cetatean roman care statea mai mult de o ora in incinta statului american era automat cadru al fostei Securitati. Ulterior, “tovarasa colonel”  a urmat mai multe stagii de pregatire pe meleaguri straine, in institutii unde se calca pe bombeu atat agentii ex-KGB cat si cei ai MOSSAD. Viitorul acestei “trupe invizibile” a fost de altfel descris de insusi “Andi” Lazescu, in arzatoarea “Flacara Iasului”:  “Suntem comunisti, sau viitori comunisti, si in orice moment trebuie sa ne comportam ca atare, sa privim spre viitor, care este al nostru”.

Sfatul meu: alegeti-va surse de informare din mediul online, dar si aici cu foarte mare atentie, militati pentru anularea abuzivei taxe Radio/TV si scoateti televizoarele din presa. Nu pierdeti nimic. In schimb, va recastigati pe dvs si, mai ales, va salvati copiii de la o moarte inceata a mintii umane si sufletului dumnezeiesc.

 

Print Friendly, PDF & Email
You can leave a response, or trackback from your own site.

25 Responses to “Caror servicii secrete apartin televiziunile din Romania, de la TVR si Pro TV la B1 TV, Antene si Realitatea TV: MOSSAD, SIE, ex-KGB, SRI. UPDATE: Apare in scena si miliardarul israelian Eyal Ofer, ahtiat dupa… Money Channel”

  1. karmapolice says:

    f instructiv postul, esti nebun rau ai grija de tine…il repostez cu sursa

  2. florin tudor says:

    O adevarata po(veste)…Oare trebuie sa stam spasiti amaritilor ?Nu vedeti cit sinteti si sintem furati de lichele ca vintu,paunestiii,voiculescu,de surugii lui constantinescu,ROMAN (pe care l-ati uitat fraierilor)ILIESCU( care ar trebui sa intre intr-o puscarie pe viata, unde sa-l “lucreze”cei de drept comun,sa vada cum a lucrat el tara in doua mandate),NASTASE(bombonel)cel din prima “catavenciada” ,etc ,etc,…NU AVETI COLOANA VERTEBRALA DOMNILOR !!! Sinteti sub papuc,niste iepurasi amariti ce va uitati de sub plapuma la playboy sau ,…la ce stiti voi mai bine !!!Amaritilor !

  3. geo says:

    Scandalul dintre Sorin Ovidiu Vintu si Sebastian Ghita ia amploare. Fostul patron de televiziune acuza Serviciul Roman de Informatii si Parchetul General de complicitate la asa zisa tentativa de asasinat pusa la cale de patronul Asesoft.

    “Incercarea domnului Ghita si a bandei sale de crima organizata de a ma asasina nu este extrem de relevanta. Relevent este in schimb faptul ca Serviciul Roman de Informatii Interne si Parchetul General, prin neluarea niciunei masuri de protectie a persoanei mele, se fac vinovate de complicitate la tentativa de asasinat. Sunt probe multiple care arata calitatea de infractor a domnului Ghita, precum si planurile domniei sale, impreuna cu gruparea sa de crima organizata, de creare a unei hostile takeover la adresa Realitatii, in limba romana, preluarea cu japca”, a spus Vintu.

    http://www.ziare.com/sorin-ovidiu-vantu/procese/vintu-acuza-sri-de-complicitate-la-tentativa-de-crima-pusa-la-cale-de-ghita-1125594

    a inceput…

  4. VR says:

    Vai-vai! :))) Killerul TV care se lauda ca “a ingropat oameni” se teme de un tinerel ca Ghita 🙂

  5. GoguDamigeana says:

    Ati uitat de Niels Stecher Smecher Schneker, atot stiutorul si cunoscatorul, unul din viitorii candidati ai Partidului Conserva .

  6. Donkeypapuas says:

    Adică săracul Nasul este securistul bun iar ăilalţi “e răi, domne şi nepatrioţi ca ai noştri”? Iar fraţii Păunescu “e şi ei securişti buni, din popor”? Că de ăştia aţi uitat. Cum aţi uitat şi de Burci, şi de Sârbu…

  7. VR says:

    @magarusul papuas
    Pacat ca nu stiti sa citit dar totusi scrieti. Mai incercati o data. Daca nici atunci nu gasiti cuvintele Paunescu si Sarbu dati cautare cu ajutorul calculatorului. Poate asa ajungeti undeva…

  8. sirvladkar says:

    sper sa cititi Scarlat-Demetrescu-Din-tainele-vietii-si-ale-universului

  9. […] Cititi si: Caror servicii secrete apartin televiziunile din Romania, de la TVR si Pro TV la B1 TV, Antene si Re… […]

  10. […] Cititi si: Caror servicii secrete apartin televiziunile din Romania, de la TVR si Pro TV la B1 TV, Antene si Re… […]

  11. Kristijan Ivancic ZG HR says:

    Superb ! Pakat ca multi nu citesc on line ci se uita la gunojerji de la TV!

  12. pely92 says:

    nu mai sariti 3 pe unu,daka kade guvernu pe cine mai lingeti 🙂 intreabal pe parlamentarul de la conducere cum se cumpara o vila de un milion cu 42 de mi de euro?Mircea Toader find martor la tranzactia tatalui minteresei de la transport.stim Pely

  13. gogu says:

    Turcescu +Casianoo +Cora = 3 hznale.

  14. gogu says:

    Andrea Pora este F.F.F proasta dar si foarte urta, nu cred ca un barbat ar putea sa o vada dezbracata ar insemna sa ramina IMPOTENT.

  15. gogu says:

    Acesti pumpincuristi de la B1 critica Antena1 ca in emisiunia un PACATOS Kapatos a dat pe post pe Boc cu fesele goale,dar uitati ca voi la B1TV aveti un Radu care umbla cu minutele prin haznale le duce in gura si calomniaza pe toata lumea ce aveti de spus?

  16. vasile says:

    scz pt acest coment tot am cautat sa scriu la emisiunea lui robert turcescu dar u reusesc sa trimit un com ce se dezbate zilele acestea referitotr la acest protest din opozitie .eu ma intreb chiar nimeni nu observa si daca se observa de ce nu se semnaleaza acesti asa zisi binefacatori care vor face donati .EU ZIC CA AU INCEPUT DE MULT CAMPANIA ELECTORALA SI CU ACEST PROTESC AU OCAZIA SA FURE BAANII SI SA DEA CUM SAR ZICE SPAGA PE FATA CU ASAA ZISELE DONATII DACA CHIAAR DONEAZA CUM ZIC CEI DIN USL CA DONEAZA BANII NE LUCRATI SI PLATITI DE NOI DECI IN CONCLUZIE ACESTIA PLATESC DE PE ACUM ELECTORATUL CU BANII NOSTRI AI CONTRIBUABIILOR.DORESC SA PRIMESC O ADRESA UNDE SA IMI EXPRIM OPINIILE MULTUMESC ANTICIPAT PT CEI CARE MA AJUTA

  17. […] Ziaristi din TVR impotriva mafiei KGB. “PDG”-ul GDS “Andi” Lazescu luat la intrebari de jurnalisti curajosi ai Televiziunii Nationale. Ziaristi Online publica Memoriile lor in atentia SRI June 12th, 2012 VR No Comments » “Suntem comunisti, sau viitori comunisti, si in orice moment trebuie sa ne comportam ca atare, sa privim spre viitor, care este al nostru!” – “Andi” Lazescu, Flacara Iasului […]

  18. yna says:

    Nu mai este de actualitate ,,Ponta, guvernam si noi ceva ?” Acum se spune: Ponta, suspendam si noi ceva ?!!!

  19. […] Caror servicii secrete apartin televiziunile din Romania, de la TVR si Pro TV la B1 TV, Antene si Realitatea TV: MOSSAD, SIE, ex-KGB, SRI. UPDATE: Apare in scena si miliardarul israelian Eyal Ofer, ahtiat dupa… Money Channel – See more at: http://roncea.ro/2011/10/07/caror-servicii-secrete-apartin-televiziunile-din-romania-de-la-tvr-si-pr… […]

Leave a Reply

Powered by WordPress

Stiri

customizable counter
toateBlogurile.ro Blog din Moldova