Posts Tagged ‘Andreea Pora’

Cum a fost înființat GDS. Faza pe documente. Grupul pentru Dialog Social a anunțat că îl dă în judecată pe jurnalistul Victor Roncea și ziarul Evenimentul Zilei. Iată de ce:

Devoalarea “Brigadierului Securității”, Lucian Boia, și a rețelei de informatori și kominterniști a GDS provoacă un nou atac la adresa libertății presei și de exprimare din partea moștenitorilor ilegaliștilor bolșevici.  GDS a anunțat ieri, 1 februarie 2019, că mă dă în judecată – împreună cu ziarul – pentru articolele din Evenimentul Zilei. Iată de ce:

„Ilegalități nesfârșite” pentru GDS

După publicarea de către EvZ a materialului despre înființarea Grupului pentru Dialog Social de către un agent KGB – Silviu Brucan – și unul al Ungariei comuniste – Alin Teodorescu, de mână cu Pleșu și Liiceanu, s-au ridicat mai multe aspecte legale, pe care am dorit să le sintetizăm, conform unei opinii avizate. Una dintre cele mai avizate. Este vorba de Valerian Stan, fondator al CADA în 1990, fost șef al Departamentului de Control al Guvernului CDR, poziție din care a inițiat primele acțiuni de anticorupție la nivel înalt, care vizau devalizarea statului de către demnitari ai acestuia, fost director de programe și vicepreședinte al Asociaţiei pentru Apărarea Drepturilor Omului în România-Comitetul Helsinki (APADOR-CH), fost președinte al Alianței Civice, colaborator al Institutului pentru Investigarea Crimelor Comunismului în România la elaborarea unor proiecte legislative şi pentru redactarea de sesizări penale specifice ș.a.m.d., în prezent membru al Consiliului director al Fundaţiei Centrul de Resurse Juridice (CRJ). Astfel am aflat și faptul că ilegalitățile prin care s-a făcut „transferul de proprietate” al Editurii Politice a PCR „au fost practic nesfârșite – lucruri de neimaginat în ordinea de drept de atunci” sau de acum.

Filiera Brucan-Pleșu-Liiceanu

Reamintim pe scurt faptele, dovedite prin documente apărute în exclusivitate în EvZ: La data de 8 ianuarie 1990, Silviu Brucan, fondator al Grupului pentru Dialog Social, în calitate de reprezentant al Consiliului Frontului Salvării Naționale le aprobă colegilor săi de Grup, Gabriel Liiceanu și Alin Teodorescu, ocuparea sediului impozant din Calea Victoriei 120, care aparținuse UTC (pentru Nicu Ceaușescu) și care fusese trecut în acte în administrarea Minsterului Culturii, respectiv a Muzeului Național al Satului „Dimitrie Gusti”. La data respectivă organizația nu era constituită legal. Cei doi au preluat patrimoniul de lux al UTC transferat Ministerului Culturii fără acoperirea legii. Înregistrarea ca persoană juridică a GDS a avut loc după 22 ianuarie 1990.

Tot înainte de înființarea legală a GDS, Ministerul Culturii, prin Andrei Pleșu, la rândul lui membru fondator al GDS, aprobă înființarea asociației și acordă și o subvenție financiară neprecizată, în bani peșin, din fondurile Ministerului Culturii, pentru funcționarea organizației sale și a colegilor săi de Grup. Apoi, la 20 februarie 1990, Andrei Pleșu, în calitate de Ministru al Culturii, emite Ordinul nr 82, prin care anunță retroactiv, că de la data de 1 februarie 1990 „se înființează editura Humanitas” și „cu aceeași dată se numește drept director al editurii Humanitas domnul Gabriel Liiceanu”, tovarășul și colegul său de GDS. Prima librărie Humanitas apare pe domeniul GDS de pe Calea Victoriei 120: „Librăria din fundul curții” (documentele mai jos).

Conform memoriilor artistului Eugen Mihăescu, membru de Onoare al Academiei Române și fost ambasador al României la UNESCO, totodată cel care l-a găzduit pe Silviu Brucan la New York, în turneul acestuia din 1988, GDS a fost fondat de fapt în casa lipită de cea a lui Pleşu, de pe strada Paris, lângă Guvern, unde stătea cumnatul lui Pleșu, arhitectul Ascanio Damian, la rândul său membru fondator al GDS, și unde își făcuseră cartier general Iliescu și Brucan în zilele „revoluției”.

Abuz în serviciu contra intereselor publice, trafic de influență și alte fapte penale

Iată opinia avizată a expertului consultat de EvZ în această speță, Valerian Stan: „La vremea săvârșirii lor, toate aceste fapte constituiau infracțiuni de abuz în serviciu contra intereselor publice, infracțiuni ce se pedepseau cu închisoare până la 5 ani. Mă refer la ce-au făcut Brucan și Pleșu. În cazul celor care au intervenit pe lângă ei, avem de-a face cu infracțiunea de trafic de influență, care se pedepsea cu închisoare până la 10 ani. În același timp, prin modalitatea concretă în care au fost săvârșite, ele mai îmbrăcau și forma altor infracțiuni prevăzute și pedepsite la acea vreme de legea penală”. În ceea ce privește sediul GDS, având în vedere că acesta a fost însușit fraudulos “responsabili de toate cheltuielile statului din cei 29 de ani sunt cei care l-au atribuit illegal, respectiv Ministerul Culturii în solidar cu Andrei Pleșu”, ne spune specialistul în anti-corupție.

Pleșu a secretizat Ordinului de atribuire a Editurii PCR lui Liiceanu

„Pentru fundamentarea unei cereri cu care m-am adresat CEDO, cerere pe care Curtea a comunicat-o în urmă cu șase ani Guvernului, am documentat atribuirea Editurii Politice de către ministrul Pleșu d-lui Liiceanu, editură care a devenit Editura Humanitas. Și care a adus apoi, din 1990 și până azi, frumoase beneficii și d-lui Pleșu și atâtor membri ai GDS.”, afirmă Valerian Stan, pentru a ne furniza apoi și o informație care ar trebui să dușeze puțin, cu apă rece, apologeții celor doi intelectuali de rasă și de casă ai tuturor regimurilor: „Ilegalitățile prin care s-a făcut acest «transfer de proprietate» au fost practic nesfârșite – lucruri de neimaginat în ordinea de drept de atunci. Ordinul d-lui Pleșu nu doar că n-a fost publicat niciodată în Monitorul Oficial, dar, cum aveam să descopăr cu ocazia de care spun, potrivit «dispoziţiilor interne» ale Ministerului era stabilit inclusiv că «acest document nu se fotocopiază şi nu se scoate în afara instituţiei»”. Dacă îl studiem puțin, înțelegem și de ce.

Ordinul în cauză, Nr. 82, prezintă nişte ciudăţenii: el este semnat şi ştampilat pe 19 februarie 1990 dar înregistrat pe 20 februarie şi se referă la viitor la o acţiune care deja s-a desfăşurat, de la 1 februarie, în baza unei Hotărâri din… 5 februarie. Dar, totuși, de ce trebuia ținut secret? Poate doar pentru a triumfa minciuna. Pentru că nu mai departe de acum doi, Mircea Vasilescu, fost redactor șef al revistei lui Andrei Pleșu „Dilema Veche”, mințea printre dinți într-o luare de poziție (drepți) pentru patronul său, afirmând că, cităm, „Dl Liiceanu a fost de fapt numit director la fosta Editură Politică: administrativ și birocratic, ăsta-i adevărul, pe bază de documente. Denumirea «Humanitas» (și nu doar denumirea) a apărut după.” Dar, după cum stă scris în Ordinul care trebuia să rămână secret, adevărul „pe bază de documente” stă tocmai invers: începând cu data de 1 februarie se înființează Editura Humanitas și cu aceeași dată se numește în funcția de director Liiceanu, cu un salariu de 5610 lei și o indemnizație de conducere de 300 lei, ocazie cu care editura nou înființată preia patrimoniul Editurii Politice a PCR.

Pomanagii tuturor regimurilor

Mircea Vasilescu este normal să mintă. Din 1993, Ion Iliescu i-a oferit lui Andrei Pleșu plata integrală a revistei „Dilema”, cu salarii, angajaţi intelectuali (sau intelectuali angajaţi?), şoferi, maşini, sediu, birouri, secretare, căldură, electricitate, apă caldă, hârtie igienică, tipar, portar. Era vremea când Iliescu limita apariţia ziarului „România liberă” prin stoparea difuzării hârtiei de tipar de la unicul distribuitor, Fabrica Letea. La „Dilema” nu existau însă… dileme existenţiale. Salariul gros, inclusiv al lui Mircea Vasilescu, revărsat din buzunarele contribuabililor în conturile intelectualilor, curgea valuri. Chermeza ideologică decontată de Fundaţia Culturala Română a mers ca unsă peste un deceniu, şi sub Constantinescu şi apoi, din nou, sub Iliescu. Ar putea oare un contabil bun să facă un total, pentru o firmă cu zeci de angajaţi și o publicație cu cheltuielile aferente, timp de 11 ani? Oare se putea face un spital pentru copiii bolnavi de cancer din banii aceștia?

Materialele integrale și documentele probatoare, mai jos:

GDS a fost fondat de un agent sovietic și unul ungar, secondați de Andrei Pleșu și Gabriel Liiceanu (I)

GDS, fondat de Andrei Pleșu și Gabriel Liiceanu, împreună cu un agent sovietic și unul ungar (II)

Afacerea privatizării Humanitas de către Pleșu și Liiceanu, într-un dosar aflat la CEDO

EXCLUSIV: Stenogramele Colegiului CNSAS în cazul atacului GDS la Ioan Aurel Pop: „S-au furat documente din Arhivă!”. Cazul BOIA și SECURITATEA: Cum a ajuns Lucian Boia de la DIE și CIE la SIE și CNSAS

 

Sursa: Roncea.Ro

Epilog “Ciuma Roșie”:

Lucian Boia în Arhivele SIE și CNSAS. De la DIE și CIE la GDS și 22. Pagina 2 de pe Lista cu “Brigadierii Securității” vs volumul 2 din “Cum am trecut prin comunism”. Dilema lui Liiceanu la Humanitas

Plagiatoarea HotzNews Andreea Pora i-a compromis pe marii oameni de cultura Andrei Plesu si Gabriel Liiceanu. Plagiatorii striga “Plagiatorii!”

“In numele opiniei publice din România“, o laba de intelectuali, in frunte cu Plesu si Liiceanu, a considerat ca prin volumul ei, intins mai ales prin catastifele lui Patapievici de la ICR, poate reprezenta intreaga tara si a sesizat liderii planetei Pamant asupra plagiatului lui Victor Ponta. Despre acesta am mai scris. Dupa parerea mea este vorba de “auto-plagiatul” celor care i l-au scris. Dar, totusi, cine e Ponta asta? Un amarat de jurist, ajuns, conjuctural, prim ministru al Romaniei. Cu totul alta este situatia unor mari oameni de cultura, cunoscuti la nivel mondial – din moment ce se adreseaza la acelasi nivel – ca Plesu si Liiceanu, al carui demers notabil a fost stirbit insa de una dintre co-semnatare, nimeni alta decat plagiatoarea (de articole de presa!) Andreea Pora, “anti-corupta” Alinei Mungiu Pipidi, data afara pana si de la HotzNews si reeducata prin munca la organul de presa al GDS, gazeta de perete “22”. Pai se poate asa ceva, tovarasi!? A, am uitat: si Lesu si Plagiiceanu sunt… plagiatori. Dar in serie si cu staif, nu ca amaratul de Ponta. Asa ca, in astfel de conditii stau sa ma intreb daca nu cumva au vrut, printr-un efect pervers, sa-l infunde de fapt pe Basescu, presedintele-“lepadat” chiar de catre ei, profitorii tuturor regimurilor. Taca taceau… filosofi ramaneau.

La cererea publicului semnalam dovezile:

“M-am saturat de lichele, dati-mi o canalie!”. Despre plagiatul lui Ponta, de la Liiceanu la Pora

Filosoful Constantin Barbu ii pune la zid pe plagiatorii in serie A Plesu si G Liiceanu, “cei mai importanţi figuranţi” ai zilei si filosofiei, care au uitat sa raspunda la intrebarea lui Noica: „care vă este opera, dragii mei?“

PLAGIICEANU. Maestrul Constantin Barbu, filosof si eminescolog, probeaza plagiatul din Teza de Doctorat a lui Gabriel Liiceanu. Marturie audio: o inregistrare a lui Constantin Noica efectuata de Securitate. Scandalul LIICHEANU II

“M-am saturat de lichele, dati-mi o canalie!”. Despre plagiatul lui Ponta, de la Liiceanu si Pora la mitingul “civic” de azi

Zilele trecute, marele plagiator dovedit G Liiceanu, se producea din mers contra mai micului sau coleg, V Ponta, la ridicolul “protest al ghilimelelor”. Cum altfel, doar e liicheaua-sefa a celor cinci limbrici ai mintii: plagiatorii Plesu, Patapievici, Manolescu, Cartarescu si, cu voia Dvs, ultimul pe lista, Liicheanu.

La organul de presa al GDS, revista “22”, redactorita-sef-adjuncta A Pora cere cu aplomb: “Ponta, demisia!”. “Curaj, rămâi în bibliografie… cu plagiatul prins la butonieră“, mai scrie sex-simbolul intelectualilor lui G Sorosica. Cinci articole a scris, pana acum, deontoloaga Pora, despre plagiatul lui Ponta! Titlurile lor spun totul: Să-ţi fie ruşine, Victor Ponta! Ia-ţi plagiatul şi du-te!, Plagiatul şi sinuciderea, un film prost în regia USL, Plagiatul. Cele 4 diversiuni ale lui Ponta, Răfuiala lui Ponta cu statul de drept şi uselizarea ţării, Ponta, demisia! Curaj, rămâi în bibliografie…

Problema e ca coleguta noastra guraliva a ramas in istoria inca nescrisa  a fostei prese romane cu cel mai caraghios plagiat prins… de codita ei. Ratusca noastra cea frumoasa, aflata pe atunci la Hotnews, a copiat dintr-un articol-exclusivitate al Adrianei Dutulescu, aparut in EVZ, in care aceasta il omora, din greseala, pe un judecator de la Curtea Constitutionala. Plagiatoarea noastra, in “exclusivitatea” ei, a preluat, normal, si eroarea tragi-comica despre… “defunctul” Acsinte Gaspar.

Cum se intampla la “casele mari” ale mai tuturor “deontologilor neamului”, viciul a obligat-o sa repete figura, devenind plagiatoare in serie. Dupa ce a fost semnalat inca un plagiat, din Cotidianul si de pe portalul Ziare.com, guraliva noastra de serviciu a fost obligata sa demisioneze.

Cristian Pantazi, un fel de redactor sef pe la Hotnews, sustinea insa in EvZ ca nu acesta ar fost motivul demisiei/demiterii. Ca un alt deontolog demn al neamului ce e, el avea sa afirme că „plagiatul“ a fost un incident „regretabil, minor“ şi că „nu-i acordă foarte mare atenţie. I se poate întâmpla oricui“. 🙂 🙂 🙂

“HotNews se pozitioneaza drept o publicatie premium, dar considera una dintre cele mai grave crime jurnalistice drept lucruri minore, care se pot intampla oricui!”, observa, ultragiat Alexandru-Bradut Ulmanu de la Jurnalism Online.

Intr-un comentariu la articolul lui Alex Ulmanu, preluat si de Tiberiu Lovin, deontologul Pantazi recidiveaza afirmand despre situatia plagiatului ca “ce s-a intimplat a fost o problema minora fata de plusurile pe care, totusi, Andreea Pora ni le-a adus“. Pai acum m-am lamurit: asa zice probabil si Iliescu despre pupilul sau Ponta! 🙂 🙂 🙂

Imediat dupa acest incident, Andreea Pora a fost cooptata la proiectul uaseceristei Alinei Mungiu Pipidi “Romania… curata”, un portal “anti-coruptie” al “Coalitiei pentru o Romania Curata”! Recte curat-murdara!

Ce pot sa mai spun este un singur lucru, care se refera la toata starea tumultoasa de azi a Romaniei, agitata de curvele “deontoloage” ale PDL/GDS/ICR scoase de la ciolan de “socio-liberalii” USL:

“M-am saturat de lichele, dati-mi o canalie!” (*)

PS: Ca orice infractoare de duzina, se pare ca macanitoarea noastra-sefa a incercat sa-si stearga apoi urmele. Doi dintre cei care au consemnat “evenimentul” au ratacit informatia pe site-urile lor: Reporter virtual si Anca Bundaru. A ramas, in schimb, la Ciutacu si Jurnalism Online. Despre acelasi lucru scrie si Victor Ciutacu: Plagiatorii dovediţi se tăvălesc în noroi

(*) Victor Eftimiu

“Andi” Lazescu, seful GDS – Iasi, isi platea colegii de la revista 22 a GDS din banul public de la TVR. SRI, ANI si DNA au de conspectat “Apocalipsa dupa Lazescu”. Doar 120 de milioane de euro disparuti si vreo 20 de milioane de oameni furati

Datul din gura la televizor nu e pe gratis. Cu cat spurci mai mult pe canalul national si chiar daca mai iei salarii si de la alte trusturi si publicatii, cu atat primesti mai mult din buzunarul “patibularilor de romani” (1). Este cazul loazelor cu audienta sub O de la TVR.  Cand mai esti si fotogenic, asa ca Mamutul si Ornitorincul din imagine, am inteles ca primesti si spor de otravire vizuala a telespectatorilor. Iata stirea Mediafax: Televiziunea Română a stopat remuneraţia pentru toţi colaboratorii TVR care sunt angajaţi ai altor instituţii de presă, printre aceştia numărându-se Ioana Lupea, Mircea Marian, Andreea Pora, Cristian Pătrăşconiu, Cristian Turturică şi Cătălin Prisăcariu.

Ce observam: toate personajele in cauza sunt pupincuriste de-ale lui Tismaneanu si GDS-ului, din brigazile rosii de la EvZ si RL, Kakamikazi Kakatavenku si colaboratori ai gazetei de perete “22” (Andreea Pora este redactor sef, parca), organul de presa al GDS. Intamplator, cel care le-a semnat contractul este chiar seful si fondatorul GDS – Iasi, “Andi” Lazescu, fostul angajat al unui delapidator national alintat Nus, cu un picior (ala bun) infipt in groapa in care pisica lui Putin isi face nevoile in curtea Kremlinului. Lazescu este la randul lui “publicist comentator” la acelasi “22”! Panimaiesi? As vrea sa ne spuna ANI si, de ce nu, chiar si ARC-ul ramas in fundul Tatianei Alina Mungiu de la ultima si singura tavalire a ei – o stiti, cred: o doamna asa, mai multilateral dezvoltata, care e toata ziulica cu curatenia societatii si “anticoruptia” in gura -, cum se numeste afacerea asta…

Despre afacerile murdare al lui “Andi” Lazescu si cum a adus Televiziunea publica la faliment cu 120 de milioane de euro datorii (calculati singuri cate pensii si alocatii taiate de urgenta intra in aceasta gaura) puteti afla din scrisoarea deschisa Apocalipsa dupa Lazescu

Ilustratie: Patrick André de Hillerin Frumoşii din televiziunea încremenită

Note:

1. Horia Roman Patapievici – Opere

MediaNews: Livia Dila si Moise Guran la TVR. Reporter Virtual: CNN, libertate de exprimare pana la evrei. Boanchis: Pe cand un meci de K1 Andreea Pora – Dana Grecu?! Prostia EvZilei: Moldova, fus orar diferit de Romania

Cariere Media – Blogul oamenilor de media, isi deschide site-ul cu anuntul ca micutul Siluan Bota, al treilea copil al unei familii de preot, are nevoie de un transplant de ficat care sa ii salveze viata. Suma totala necesara este de 120.000 de euro, bani care s-au strans aproape in totalitate, cu ajutorul binefacatorilor din intreaga tara cat si al bloggerilor si ziaristilor online. Acum, pentru micul Siluan, doar 10.000 de euro mai fac diferenta intre viata si moarte. Prin actiunile caritabile de pana acum a fost strânsa suma de 109.435 de euro din totalul de 120.000 de euro, cat au estimat medicii germani ca ar costa salvarea vietii bebelusului de sapte luni. Cei care doresc sa-l ajute pe micut, pot face donatii prin teledon, in reteaua Romtelecom, la 0900.900.830 – 10 euro/apel, 0900.900.832 – 2 euro/apel, 0900.900.834 – 5 euro/apel. Numerele de telefon sunt valabile pana in 26 noiembrie. Pentru cei care vor sa doneze in cont, accesati Cariere Media.

Din presa online de la Chisinau aflam ca la Bucuresti exista mai multi ziaristi cretini decat mi-as fi inchipuit. Dorind sa-i mai faca putina reclama colegului de suferinta al lui Robert Turcescu, ziaristul rus cu nume semi-romanesc Andrei Gheorghe, fatucele de la EvZ au decretat ca in Moldova este alt fus orar decat in Romania, diferit cu o ora (foto). Sa se fi molipsit de la “senatorii” EvZ Tismaneanu, Patapievici & Co care au ceasul fixat pe ora Moscovei (inca de-acum 70 de ani 🙂 )?…

Moise Guran si-a dat demisia de la mogulul Voiculescu si se muta la TVR, transmite Starea Presei.ro. Grila de toamnă a adus schimbări si la Ştirile TVR 2. Astfel, Ora de Ştiri va fi prezentată de Livia Dilă şi Lucian Pârvoiu, ne spune Reporter Virtual, alias Tiberiu Lovin, care ne mai informeaza si ca trei jurnalişti polonezi au fost arestaţi de rusi la Smolensk, pe motiv că au pătruns într-o zonă interzisă, din prejma ramasitelor avionului fostului lor presedinte, Lech Kaczynski, mort pentru patrie. Tot de la Reporter Virtual aflam ca libertatea de expresie la CNN se termina la capitolul evrei, dar nu din Bibilie ci din media americane:

Rick Sanchez a fost până ieri una din vedetele CNN. Începând de astăzi este şomer, fiind concediat de conducerea postului tv pentru că într-un interviu radio a declarat că rasismul în mass media din America nu este doar apanajul celor de dreapta, ci şi al celor de stânga şi că evreii controlează presa americană. Acesta a declarat că a simtit pe pielea lui discriminarea rasială din partea elitelor de stânga din presa americană, el fiind de origine hispanică, născut în Cuba şi crescut în Miami unde familia s-a refugiat din calea “epocii de aur” a lui Fidel Castro.

În acelaşi interviu, Rick a mai declarat că tot din cauza originii sale rasiale este ţinta criticilor lui Jon Stewart (pe numele adevarat Jonathan Stuart Leibowitz), vedetă a postului tv Comedy Central, pe care l-a acuzat de bigotism. Reporterul l-a întrebat atunci cum poate să-l acuze pe Stewart de bigotism când şi acesta, fiind evreu, este tot reprezentantul unei minorităţi rasiale. La această întrebare, fostul prezentator CNN a început să râdă, răspunzând că Jon Stewart nu poate fi considerat minoritar când toată presa americană e practic controlată de evrei.

Imediat cum cei de la CNN au aflat de interviu, l-au suspendat pentru ca după doar câteva ore să-l concedieze. Continuarea la Reporter Virtual care nu ne lasa si ne mai da o veste: ca Ioana Reit, realizatoarea B1 care o inlocuieste pe Livia Dila la “6, vine presa!”, va fi flancata, “cand e cazul”, si de Andreea Pora. Vulcanica jurnalista ajunsa din cauza unei pseudo-plagiat la revista “22” este prezenta si in editorialul pezevenghiului de Boanchis de azi:

Cum se întoarce Băsescu la popor

Într-una din multele sale campanii electorale, Băsescu promitea că se întoarce la popor. Cu spatele, spun cei şucăriţi că preşedintele apare din ce în ce mai rar. Şi din ce în ce mai nervos, cînd i se cere socoteală. Băsescu se întoarce, azi, la popor prin duşmanii de pe maidanul politic, dar şi prin detractorii din media.

(more…)

Powered by WordPress

Stiri

customizable counter
toateBlogurile.ro Blog din Moldova