Posts Tagged ‘catavencu-kgb’

CNSAS via Civic Media: Patronul “Romaniei libere” Dan Grigore Adamescu nu a colaborat cu Securitatea. DOC

In urma operatiunii “Voci Curate” a Asociatiei Civic Media, prin care au fost dati in cercetare si patronii de presa din Romania (“mogulii”), spre a fi controlat trecutul si relatiile lor cu Securitatea, am primit un nou raspuns din partea CNSAS, de data aceasta in ce-l priveste pe Dan Grigore Adamescu, actionar al cotidianului “Romania libera”. Despre Patriciu, noul vechi mogul bun al lui Basescu, nimic satisfacator, inca. Dar, despre muribunzi, numai de bine…

Documentare: Era Dinu Patriciu locotenent major in DIE in decembrie 1989? Sa ne spuna CNSAS. Patronii de media din Romania dati in cautare la CNSAS de Civic Media in campania Voci Curate

Mitul Basescu – victima mogulilor, a rusilor si a “golanilor din presa”

Caror servicii secrete apartin televiziunile din Romania, de la TVR si Pro TV la B1 TV, Antene si Realitatea TV: MOSSAD, SIE, ex-KGB, SRI.

Iata adresa si nota CNSAS:

Caror servicii secrete apartin televiziunile din Romania, de la TVR si Pro TV la B1 TV, Antene si Realitatea TV: MOSSAD, SIE, ex-KGB, SRI. UPDATE: Apare in scena si miliardarul israelian Eyal Ofer, ahtiat dupa… Money Channel

Intr-un interviu realizat in cursul zilei de ieri, realizatorul TV Radu Moraru afirma despre el si echipa emisiunii Nasul, tocmai executati de la postul 10 TV, dupa ce au fost dislocati de la B1 TV, ca “Am fost pulverizati de o gasca transpartinica din politica si serviciile secrete”.

Este vorba de o “trupa”, “de multe ori de nevazut”, “in care sunt implicati si oameni care au legatura cu serviciile secrete si cu politicieni din toate partidele”, dezvaluie Radu Moraru. Problema este, mai spune Moraru, ca “noi avem servicii secrete si avem oameni care actioneaza in numele serviciilor secrete, dar care n-au nici o legatura nici cu serviciile secrete nici cu Romania”.

Chestiunea cu serviciile secrete si presa e de cand s-a inventat cea de a doua. Penetrarea, controlul, apararea sau, dupa caz, manipularea – in functie de originea serviciului care actioneaza – sunt printre prioritatile oricarui serviciu secret in relatia cu mass media. Dar, pentru a usura aceasta activitate si pentru a reusi sa arunce o tara in directia dorita la momentul potrivit, anumite servicii secrete, predominant straine, s-au gandit sa infiinteze chiar ele, prin intermediari, adevarate edificii ale manipularii opiniei publice, atrofierii simturilor si lobotomizarii natiunii.

Cui apartin, de fapt, televiziunile din Romania?, este o intrebare pe care ar trebui sa si-o puna fiecare telespectator inainte de a apasa pe butonul telecomenzii care il teleghideaza pe el si mintea sa. Pentru a da cat de cat raspunsul la aceasta intrebare o sa ne folosim doar de logica (dar si de cateva date, totusi 🙂 ), luand la ochi principalale televiziuni, in special de stiri, din Romania. Asadar:

Despre postul care tocmai l-a mazilit pe Radu Moraru nu e foarte greu sa-ti dai cu presupusul. Patronul 10 TV se numeste Zoltan Teszari iar grupul RCS-RDS – care intentioneaza sa lanseze o noua televiziune de stiri – are sediul central la Budapesta.

Despre Realitatea TV, televiziune care tocmai a ramas fara 600 de angajati, la fel, raspunsul e destul de cunoscut. Personajul Sorin Ovidiu Vintu apare in rapoarte ale ofiterilor de informatii romani ca o interfata a intereselor rusesti in Romania si Republica Moldova. Deci, sa spunem, generic, Realitatea a apartinut ex-KGB-ului, fie ca e vorba de FSB, SVR sau GRU.

Pentru a sparge aceasta unitate masiva antiromaneasca a intrat in scena, dupa cum stiti, Sebastian Ghita cu Asesoft. Acum, tinand cont ca Asesoft este o companie strict romaneasca nu putem, tot asa, decat sa presupunem ca are o oarecare tangenta cu SRI (sa vedem acum, in ultima batalie, poate cea finala, care va fi mai tare 🙂 ).

Penalul Vintu, ca sa abureasca serviciile romanesti, l-a bagat in scena insa pe Elan Schwartzenberg. In aceasta formula, cuplul Vîntu-Schwartzenberg vrea sa-si pacaleasca partenerii si creditorii prin metoda FNI, afirma managerul Asesoft, Sebastian Ghita. Elan (Emilian cum figureaza in actele oficiale, sau Mimi cum era alintat de prieteni) este originar din Harlau iar familia sa a emigrat in Israel in anul 1980. Parintii sai ar rezilia in prezent in statiunea balneara Netanya. Bazandu-ne tot pe logica, nu putem crede ca Schwartzenberg ar fi afiliat in vreun fel serviciilor secrete arabe… Sa spunem, deci: MOSSAD.

Asa ajungem la principala televiziune de stiri a Romaniei, practic formatoarea celorlalte: Pro Tv, cu satelitii aferenti – posturile de televiziune Acasa, Pro TV International, Pro Cinema, Sport.ro si MTV Romania. Infiintata de Adrian Sarbu, fostul sef de cabinet al lui Petre Roman, televiziunea apartine in prezent grupului Central European Media Enterprises (CME). CME, prin canalele sale aflate in Romania, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croatia, Bulgaria si Ucraina, acopera o piata de 97 de milioane de telespectatori si se afla in proprietatea miliardarului Ronald S. Lauder. Lauder este si presedintele Congresului Mondial Evreiesc.

Ce a mai ramas? Ah, Antenele si B1 TV. Aici avem de a face cu ceea ce Radu Moraru numea “trupa invizibila” – personaje corupte din politica si economie cu relatii in serviciile secrete romanesti dar fara a reprezenta de fapt nici serviciile nici Romania. Le iau la pachet pentru ca sunt la pachet. Despre Antenele turnarromului Voiculescu nu este cazul, cred, sa intru in vreun amanunt. Dar cazul noului B1 Tv, preluat de la familia Paunescu, altfel iubitoare a “stransei prietenii” romano-ruse (sau ruso-romane?), si aflat in prezent sub manageriatul fostului administrator al televiziunilor lui Voiculescu si sefulet la Grivco, Sorin Oancea (in continuare actionar la Antene!), este mai interesant. Curatat de niste licheni aparuti prin coabitarea cu EvZ, ca Ioana Lupea si Mircea Marian, postul s-a pricopsit rapid cu personaje oarecum asemanatoare. Un Robert Turcescu, facut scapat de la Realitatea cu doar o zi inainte de arestarea lui Sorin Ovidiu Vintu – binefacatorul sau cu ceva milioane de euro – sau un Andrei Badin – alintat de presedintele Romaniei cu “Bai, caraghiosule!” -, o fosta portavoce anti-Basescu cu spume, pe cand era la Antena lui Voiculescu. Azi, cuminte, in bancuta lui. Despre acesta din urma, Ioan T. Morar afirma ca are legaturi cu SIE, care l-ar fi insarcinat cu misiuni pe langa Casa Regala si legionarii din exil, in timp ce altii amintesc relatia lui de subordonare cu Uly Valureanu alias Ulrich Friedberg Valureanu, redactor sef la ISRO-PRESS, “revista dedicata exclusiv universului evreilor nascuti in Romania si relatiilor de prietenie dintre Israel si Romania”. Luand acest caz aparent paradoxal – un element vehement anti-Basescu la un post presupus pro-Basescu -, drept referential in ce priveste B1 TV, intrebarea este: SIE sau MOSSAD? De observat ca la B1 apare ca actionar acelasi Elan Swartzenberger de la Realitatea TV iar despre “fratele” Paunescu se spune ca reprezinta si interesele B’nai B’rith. Si-uite asa ne crucim cand vedem cum agentul de influenta al Mossad Bogdan Chirieac isi incepe naveta de dimineata, de la vila lui de un milion de euroi de pe centura, la noul sediu al Realitatea Tv de pe Bucuresti – Pitesti, pus la dispozitia lui Swartzenberg de miliardarul israelian Eyal Ofer, patronul Willbrook si al “Cathedral Plaza”, care s-a aratat deja dispus sa puna mana pe Money Channel.  De pe centura presei, Chiriac se opreste la Baneasa, in studiourilor romului Voiculescu, dupa care se lafaie la TVR, in Piata Aviatorilor si isi incheie ziua pe Calea Victoriei, alaturi de colegul sau navetist de cursa lunga, Ioska Boda, “hipopotamul transpirat” dar si de… Ion Cristoiu. Daca mai observam si ca pe la EvZ – ziarul partener B1 si condus, ca intermediar, de Dan Andronic & co – unii cam intra in priza la stirile despre “poporul ales”, raspunsul e, asadar, undeva pe la mijloc… Pe la mijlocul Orientului 🙂

Era sa uit tocmai de TVR! Postul national de televiziune nu mai apartine Romaniei de cand la conducerea lui s-a instalat o “gasca” nu transpartinica ci de-a dreptul neo-kominternista. Conducerea TVR este acaparata in totalitate de oamenii GDS-ului, organizatie infiintata in paralel cu FSN de Silviu Brucan, cu sprijinul financiar al condamnatului penal George Soros. Alexandru “Andi” Lazescu, fost vicepresedinte UASCR-Iasi, apoi sef al GDS-Iasi si asociat al unui alt renumit infractor penal, Sorin Ovidiu Vintu, a fost obligat in trecut sa demisioneze de la TVR, chiar in timpul scandalului FNI. Ulterior, a revenit in Consiliul de Administratie TVR pe baza sprijinului fostului presedinte Emil Constantinescu ot Tighina, la recomandarea consilierilor prezidentiali Zoe Petre si Dorin Marian, afiliati centralei GDS si, respectiv, serviciului de informatii al lui Dinu Patriciu, deservitor la randul lui al intereselor rusesti. Despre Rodica Culcer, sefa pensionara a stirilor TVR, nu cred ca mai este cazul sa amintesc ca, dupa o perioada de acomodare cu limbile straine la “Era Socialista” si pe langa CC al PCR, a lucrat ca secretara la Ambasada SUA pe vremea Raposatului, cand orice cetatean roman care statea mai mult de o ora in incinta statului american era automat cadru al fostei Securitati. Ulterior, “tovarasa colonel”  a urmat mai multe stagii de pregatire pe meleaguri straine, in institutii unde se calca pe bombeu atat agentii ex-KGB cat si cei ai MOSSAD. Viitorul acestei “trupe invizibile” a fost de altfel descris de insusi “Andi” Lazescu, in arzatoarea “Flacara Iasului”:  “Suntem comunisti, sau viitori comunisti, si in orice moment trebuie sa ne comportam ca atare, sa privim spre viitor, care este al nostru”.

Sfatul meu: alegeti-va surse de informare din mediul online, dar si aici cu foarte mare atentie, militati pentru anularea abuzivei taxe Radio/TV si scoateti televizoarele din presa. Nu pierdeti nimic. In schimb, va recastigati pe dvs si, mai ales, va salvati copiii de la o moarte inceata a mintii umane si sufletului dumnezeiesc.

 

Mircea Toma, un Vadim Tudor cu cioc

Florin Calinescu: “Diferenta dintre mine si fostii mei colegi de la Catavencu este ca eu sunt civil. Dar astia de la Catavencu nu fac parte din structurile NATO ci din cele diametral opuse… Ei au treaba cu alte servicii… Toata lumea stie cum a venit Mircea Toma la Catavencu: in uniforma!”

Simpaticul batranel Mircea Toma se pare ca e mandru ca ar putea sa fie fiul nelegitim al lui Sorin Toma Moscovici, ziaristul moscovit de la Scinteia care cerea condamnarea la moarte a detinutilor politici. Cel putin de semanat, ii seamana. Unde mai pui si ca Toma de azi se bucura ca e la fel de sinecurist ca si Toma de ieri… Cel putin asta reiese din articolasul sau din Kakamikaze in care, insa, din graba de a pune mana pe pixul altora nu-si mai vede de pixul lui si-mi da cu sic ca as fi scris gresit “Mircea Toma, cel pe care-l ştim cu toţii (sic), s-a născut în decembrie 1952, ca şi Mircea Toma, fiul bolşevicului Sorin Toma Moscovici”. Chiar asa? Si pluralul articulat ce facea?

La fel de slabista – marca onanisului intelectual Volodea Tismaneanu -, este si remarca ca “Victor Roncea – unul dintre cei mai serioşi biografi ai mei ( 🙂 – nm), un tânăr (hai ca nu mai sunt nici eu prea tanar 🙂 – nm) care a preluat ştafeta de la deja obositul Corneliu Vadim Tudor”… Hai, ma, nea Toma necredinciosul!… dupa 20 de ani si tot cu asemuirea asta ati ramas in gura? Mai schimbati si voi placa! Cine ma citeste stie foarte bine care este opinia Roncea.ro despre maestrul in manuirea ventilatorului de rahat si hotul de texte (inclusiv ale mele) Corneliu Vadim Tudor, mai ales de cand, ca “Euro-tribun al homosexualilor”, militeaza la Bruxelles pentru aceleasi anormalitati pedofilo-curlangiste ca si Mircea Toma si “Coalitia pentru o Romanie murdara”, in Parlamentul de la Bucuresti.

Poate ar fi cazul sa repet, totusi, pentru ofiterii de/din presa: Vadim Tudor si revista lui, “Romania Mare”, este doar fata aceleiasi ruble ruginite, unde, pe spate, de 20 de ani, se lafaie Catavencu si piticii de gradina ai lui Vintu (sau ai cui da mai mult), de la Toma la Buscu, creatii de duzina ale aceleiasi centrale KGB-FSN. Astazi se stie foarte clar ca scriitorul anticomunist Dan Petrescu si-a dat demisia de la Ministerul Culturii lui Iliescu, unde trona “disidentul” Andrei Plesu, dupa ce tov ministru FSN i-a aprobat hartie si tipografie color lui… Vadim Tudor, la cererea lui… Petre Roman, “Neulanderul” reclamat apoi cu gura plina in “Romania Mare”, ca sa se perpetueze conceptul “antisemitismului visceral al romanilor” si sa se ingroape sub steagul Unirii nationalismul romanesc, Basarabia, Bucovina, Transilvania… Pe partea cealalta, tov disidentul sef al KGB si AVO, Mircea Dinescu, fonda… “Catavencu”. Unde, asa cum avea sa marturiseasca Florin Calinescu dupa niste ani, “colegii sai militari de la Academnia Catavencu” , “urechisti si raspandaci”, marsaluiau in pas de gasca ca in Piata Rosie de la Kremlin. Pe scurt, “Romania Mare” si “Catavencu” sunt ca FSN si GDS, ca Kamikaze si Realitatea TV.

Greu, greu cu batranetile fraierilor cu cioc, biete curve gaozare din bordelul tuturor serviciilor antiromanesti.

O mana spala pe alta. Noul “cover” al lui Vintu, Sebastian Ghita, a avut termen la procesul de inselaciune si prejudiciere a statului cu 20 miliarde lei in ziua in care a preluat “managementul” Realitatea TV. DOSARUL cu 54 de termene

In ziua in care prelua “managementul” Realitatea TV cu o contributie de 75 milioane euro (foto de ieri), Sebastian Ghita avea al “n”-spelea termen la  Tribunalul Bucuresti (mai precis: al 54-lea) in cauza dosarului cu numarul 4758/3/2006, avand ca obiect infractiunile prevazute de art 215 al Codului penal, inselaciunea. Prejudiciu: 20 miliarde lei. Amanari in judecata: patru ani (pana acum).

Conform unei stiri mai vechi a fostului ziar Gardianul, cele noua persoane trimise in judecata de procurorii Parchetului General sunt acuzate de prejudicierea statului roman cu peste 20 miliarde lei, prin afaceri cu produse petroliere. Inculpatii acestui dosar sunt Dan Constantin Grigoriu, Dan Florin Berendel, Gheorghe Romulus, Lalu Ioan Gheorghe, Alexandru Lenghel, Dan Mircea Nicorici, Stela Stefan, Iriza Stefan si celebrul patron al grupului Asesoft Ploiesti, Sebastian Ghita – nasul de cununie al fostului ministru al economiei Codrut Seres.
 
Potrivit procurorilor, acestia s-ar fi asociat in vederea comiterii de infractiuni, inselaciune, fals in declaratii si fals material in inscrisuri sub semnatura privata. Infractiunea ar fi constat, potrivit anchetatorilor, in aceea ca, in perioada ianuarie-mai 2001 acestia ar fi obtinut produse petroliere de la rafinarii fara a mai plati taxa de drum.
 
Pentru aceasta, ar fi declarat ca respectivii carburanti urmau sa fie folositi in alte scopuri decat circulatia pe drumurile publice. In realitate, acestia ar fi vandut succesiv produsele petroliere, incluzand ilegal in pret taxa de drum si insusindu-si diferenta de valoare.
Sa tot ajungi milionar “de Top” asa!

Vezi si BadPolitics.ro: Marile afaceri media ale noului boss de la Realitatea, Sebastian Ghita

sebastian ghita 150x150 Marile afaceri media ale noului boss de la Realitatea, Sebastian Ghita

——————————–
Tribunalul Bucuresti
Număr unic dosar (Număr anterior): 4758/3/2006
Înregistrat în data de: 2 Februarie 2006
Obiectul cauzei: înşelăciunea (art. 215 C.p.) – al.1,2 ,5 cp
Materia juridică: Penal
Stadiu procesual: Fond

PĂRŢI:
  1. Ghiţă Sebastian Aurelian – Inculpat

(more…)

Primaria Generala a Capitalei chemata in Judecata pentru atacarea statuilor de la Universitate. Civic Media cere sistarea lucrarilor si intrarea in legalitate a Primariei, conform avertismentului Uniunii Arhitectilor din Romania. DOC


Tribunalul Bucureşti

Secţia a-IX-a Contencios Administrativ şi Fiscal

DOMNULE PREŞEDINTE

Subsemnatul TOCIU MIHAI, domiciliat în Bucureşti, str. Cernişoara nr. 29-39, bloc 61, apt. 114, sector 6,  formulează prezenta:

CERERE DE CHEMARE  ÎN JUDECATĂ – Termen 21 Septembrie 2010

Împotriva Primariei Generale a Capitalei, Consiliul General al Capitalei, cu sediul în  Bucureşti, Splaiul Independenţei nr. 291-293, sector 6, cod poştal 060042

Prin care vă solicităm să dispuneţi: suspendarea imediată a executării autorizaţiilor (sau avizelor) emise de Primăria Generală a Capitalei şi de Consiliul General al Capitalei, care permit desfăşurarea oricăror lucrari de mutare a statuilor reprezentand pe Mihai Viteazu, Ion Heliade Rădulescu, Gheorghe Lazăr şi Spiru Haret din Piaţa Universităţii, până la momentul în care Primăria şi Consiliul General dovedesc îndeplinirea tuturor condiţiilor legale pentru desfăşurarea acestor lucrări.

Pentru urmatoarele motive:

În fapt, Primăria şi Consiliul General al Bucureştiului nu au organizat o dezbatere publică pe subiectul mutării celor 4 statui situate in Piaţa Universităţii, ceea ce reprezintă o încălcare gravă a Legii nr. 52/2003, care stabileşte regulile procedurale MINIMALE pentru asigurarea transparenţei decizionale în cadrul autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale, în raporturile stabilite între ele cu cetăţenii şi asociaţiile legal constituite ale acestora.

De asemenea, faptul că Primăria şi Consiliul General nu au făcut public termenul limită la care statuile vor fi reamplasate la locurile iniţiale, dovedeşte lipsa unui angajament ferm faţă de cetăţeni cu privire la restabilirea situaţiei de normalitate.

Mentionez că orice intervenţie asupra acestor statui trebuie să se facă numai în funcţie de modul în care cetăţenii Bucureştiului interpretează şi valorizează semnificaţia lor şi aceasta se poate face numai în urma unei dezbateri publice, conform prevederilor Legii nr. 52/2003.

Pe fondul cauzei, cererea de chemare în judecată este întemeiată pe următoarele argumente:

Fiecare dintre cele 4 statui amplasate în Piaţa Universităţii reprezintă simboluri ale etapelor construirii Statului Naţional Român.

Statuia lui Mihai Viteazu iese în evidenţă deoarece:

-este prima statuie ridicată unui erou naţional român

-încă de la ridicarea sa, statuia a fost interpretată drept o manifestare de independenţă a României, şi s-a inaugurat împotriva voinţei Turciei şi Austroungariei, în anul 1874

-la soclul său au fost depuse primele două tunuri cucerite la Grivita în 1877, ca dovadă a valorii de simbol a statuii

-de-a lungul istoriei sale, statuia a fost vandalizată de două ori: prima dată, în timpul ocupaţiei turceşti din 1916-18, prin demontarea tunurilor şi ducerea lor la Constantinopol, acţiune cu valoare exclusiv simbolică

-a doua vandalizare s-a produs în 2009, prin folosirea ei, şi a celorlalte 3 statui, ca suport fizic pentru o acţiune protestatară ilegală, organizată de redacţia revistei Academia Caţavencu – din nou, acţiune cu valoare exclusiv simbolică.

Celelalte statui îi reprezintă pe trei dintre cele mai marcante personalităţi ale culturii române, şi anume pe întemeietorul Academiei Române – Ion Heliade Rădulescu, pe întemeietorul învăţământului românesc – Gheorghe Lazăr şi pe modernizatorul învăţământului românesc – Spiru Haret. În mod similar, prezenţa acestor statui în ACEL SPAŢIU, perceput ca centru al României, are valoare de simbol, şi anume de apreciere a importanţei culturii şi educaţiei în edificarea Statului Naţional Român.

Aduc în sprijinul solicitării mele şi opinia exprimată de Uniunea Arhitecţilor din România, înregistrată la Consiliul General al Municipiului Bucureşti sub nr. 2780 din 14.07.2010, anexată în copie.

Pentru toate aceste argumente, pe fondul cauzei vă rugăm să admiteţi actiunea ca întemeiată şi să dispuneţi suspendarea imediată a executării autorizaţiilor (sau avizelor) emise de Primăria Generală a Capitalei şi de Consiliul General al Capitalei, care permit desfăşurarea oricăror lucrări de mutare a statuilor reprezentand pe Mihai Viteazu, Ion Heliade Rădulescu, Spiru Haret şi Gheorghe Lazăr din Piaţa Universităţii, până la momentul în care Primăria şi Consiliul General dovedesc îndeplinirea tuturor condiţiilor legale pentru începerea şi desfăşurarea acestor lucrări.

În drept, ne întemeiem pe dispoziţiile Legii nr. 52/2003, Legii 554/2004, Codului Civil, Codului de Procedură Civilă.

Probe: înscrisuri, interrogatoriul pârâtului, martori.

În conf. cu art. 13 din L 52/2003, plângerea se judecă în procedură de urgenţă şi este scutită de taxa de timbru.

Mihai Tociu

DOMNULUI PREŞEDINTE AL TRIBUNALULUI BUCUREŞTI, SECŢIA A IX-A CONTENCIOS ADMINISTRATIV ŞI FISCAL

MAE, agentia de voiaj si placeri a SInEcuristilor? Ioan T Morar, deONTologul lui Vintu si Tismaneanu, trimis in tarile calde, ca consul la Marsilia. Valerian Stan: “Biografii in cerneala simpatica. Ioan T Morar, un pupincurist ceausist”

De la “Epoca de aur” la Gold Corporation. Din tolba cu scrisori:

Stimate domnule Victor Roncea,

Ioan T Morar, acest pupincurist ceausist, ajuns astazi in solda infractorului national Sorin Ovidiu Vantu, minte cum respira. In New York Magazin, am scris ca, in Viata studenteasca, individul publicase texte preamarindu-l pe Ceausescu si ca, in 1981, intr-un alt articol, soma “întregul corp didactic din învatamântul superior sa se ocupe de formarea politica” (comunista, desigur!) a studentilor. Dupa o replica trimisa de Morar la NYM, m-am vazut nevoit sa indic precis editia din VS in care personajul il preaslavea pe Ceausescu si sa dau citate exacte (nota lui Victor Roncea: vezi mai jos *). Dupa ce l-am dat cu nasul în propria-i murdarie, în cel de-al doilea drept la replica trimis redactiei el nu mai contesta ca a scris articole favorabile lui Ceausescu, ci ca ar fi scris cel de-al doilea articol, din 18 martie 1981, cel in care isi soma profesorii sa se ocupe de formarea politica (comunista) a studentilor. Scria Morar in replica lui: “Nu aveam cum sa scriu articolul invocat de Valerian Stan în 1981, deoarece eu am fost angajatul Vietii studentesti doar din anul 1987”. Bineînteles ca omul mintea din nou.
Cu urari de bine,
Valerian Stan,
martie 2007

Dupa trimiterea unui lustragiu de-al lui Tismaneanu la Chisinau, sa-i faca pantofii cu limba si noului ambasador, iata ca se gaseste si pentru pupincuristul tuturor regimurilor, Bijulica kaghebica, un loc caldut, la Marsilia in port.

Jurnalul National scrie ca referatul ministrului Teodor Baconschi, fost coleg cu Morar la ziarul Cotidianul, se află în acest moment pe masa premierului Emil Boc, au declarat pentru Jurnalul Naţional surse guvernamentale. Propunerea a fost, de altfel, confirmată oficial de Ministerul de Externe. “Dl Ioan T. Morar a figurat printre propunerile MAE pentru ocuparea unei funcţii de consul general al României. Pentru moment, propunerile sunt în curs de analiză”, se arată într-un răspuns al ministerului la o solicitare transmisă de ziarul nostru în baza Legii privind liberul acces la informaţiile de interes public.

Contactat de Jurnalul Naţional, Ioan T. Morar a confirmat şi el existenţa propunerii MAE. Întrebat care sunt referinţele profesionale care îl califică pentru funcţia de consul general, Morar a răspuns: “Mă califică realizările şi faptul că sunt absolvent de limba franceză”. La observaţia că nici una dintre acestea nu reprezintă o calificare profesională în domeniul diplomatic, editorialistul a răspuns: “Calificările se mai fac şi pe parcursul vieţii. Nici Lucian Blaga nu avea vreo calificare înainte de a fi numit într-un post diplomatic”. Ioan T. Morar a negat că ar exista vreo legătură între articolele sale favorabile la adresa Puterii sau relaţia colegială cu Teodor Baconschi şi propunerea Ministerului de Externe.

Un articol perfect valabil si azi

“Inghititorul de metafore” al organului UASCR Ioan T Morar, un buratino cu papion.
Dovada aici:

Viata Studenteasca – organul UASCR, 1981, pag.1
Viata Studenteasca, 1981, pag.2 – articol care dovedeste minciuna lui ITM
Viata Studenteasca, 1981, pag.3 – articol care dovedeste minciuna lui ITM

Pe Ioan T. Morar l-am găsit scriind în presa comunistă – laudand „realizărili” Epocii de Aur şi preamărindu-l pe Marele Cârmaci – de pe la 1981 şi până când Uciga-l Toaca şi-a găsit sfârşitul în Cetatea Târgoviştei: „Toate rezultatele remarcabile obţinute de cei mai tineri specialişti aflaţi în amfiteatrele studenţiei reprezintă recunoştinţa pe care tânăra generaţie universitară a ţării o poartă partidului nostru, secretarului său general, tovarăşul Nicolae Ceauşescu, pentru minunatele condiţii de viaţă şi învăţătură de care beneficiază viitorii noştri specialişti”.

Am vazut zilele trecute cum, întrebata si ea, Zoe Petre – fosta consiliera a presedintelui Constantinescu, azi (ieri – nota mea) editorialista la „Ziua” – a raspuns imediat, senina, ca nu a facut politie politica. Iar lumea s-a grabit s-o creada pe cuvânt desi se stie de câtiva ani, am scris si eu despre propria-mi trista experienta, de implicarea grosolana a profesoarei de la Istorie-Filosofie în „politica de cadre” abuziva a regimului Ceausescu. Cam la fel l-am auzit, ca el n-a scris nimic despre Ceausescu, si pe Ioan T. Morar – fost ziarist în presa comunista, iar azi un miliardar al tranzitiei, inclusiv din banii lui Sorin Ovidiu Vântu. Evident ca Morar mintea si el, iar marturie stau, în biblioteci, articolele pe care le-a scris.

BIOGRAFII ÎN CERNEALĂ SIMPATICĂ
de Valerian Stan

(more…)

Cuţuvencii lui Vintu de la Catavencu – KGB m-au prins: “Activistul civic Victor Roncea” e agent CIA si MOSSAD. Au! FOTO

O redactie care colcaie de agenti anti-Romania gavareste? Vintule, ce faci cu ei dupa ce dai faliment? Ii muti la Vox Тирасполь?

Powered by WordPress

Stiri

customizable counter
toateBlogurile.ro Blog din Moldova