Posts Tagged ‘sie’

Cum a fost înființat GDS. Faza pe documente. Grupul pentru Dialog Social a anunțat că îl dă în judecată pe jurnalistul Victor Roncea și ziarul Evenimentul Zilei. Iată de ce:

Devoalarea “Brigadierului Securității”, Lucian Boia, și a rețelei de informatori și kominterniști a GDS provoacă un nou atac la adresa libertății presei și de exprimare din partea moștenitorilor ilegaliștilor bolșevici.  GDS a anunțat ieri, 1 februarie 2019, că mă dă în judecată – împreună cu ziarul – pentru articolele din Evenimentul Zilei. Iată de ce:

„Ilegalități nesfârșite” pentru GDS

După publicarea de către EvZ a materialului despre înființarea Grupului pentru Dialog Social de către un agent KGB – Silviu Brucan – și unul al Ungariei comuniste – Alin Teodorescu, de mână cu Pleșu și Liiceanu, s-au ridicat mai multe aspecte legale, pe care am dorit să le sintetizăm, conform unei opinii avizate. Una dintre cele mai avizate. Este vorba de Valerian Stan, fondator al CADA în 1990, fost șef al Departamentului de Control al Guvernului CDR, poziție din care a inițiat primele acțiuni de anticorupție la nivel înalt, care vizau devalizarea statului de către demnitari ai acestuia, fost director de programe și vicepreședinte al Asociaţiei pentru Apărarea Drepturilor Omului în România-Comitetul Helsinki (APADOR-CH), fost președinte al Alianței Civice, colaborator al Institutului pentru Investigarea Crimelor Comunismului în România la elaborarea unor proiecte legislative şi pentru redactarea de sesizări penale specifice ș.a.m.d., în prezent membru al Consiliului director al Fundaţiei Centrul de Resurse Juridice (CRJ). Astfel am aflat și faptul că ilegalitățile prin care s-a făcut „transferul de proprietate” al Editurii Politice a PCR „au fost practic nesfârșite – lucruri de neimaginat în ordinea de drept de atunci” sau de acum.

Filiera Brucan-Pleșu-Liiceanu

Reamintim pe scurt faptele, dovedite prin documente apărute în exclusivitate în EvZ: La data de 8 ianuarie 1990, Silviu Brucan, fondator al Grupului pentru Dialog Social, în calitate de reprezentant al Consiliului Frontului Salvării Naționale le aprobă colegilor săi de Grup, Gabriel Liiceanu și Alin Teodorescu, ocuparea sediului impozant din Calea Victoriei 120, care aparținuse UTC (pentru Nicu Ceaușescu) și care fusese trecut în acte în administrarea Minsterului Culturii, respectiv a Muzeului Național al Satului „Dimitrie Gusti”. La data respectivă organizația nu era constituită legal. Cei doi au preluat patrimoniul de lux al UTC transferat Ministerului Culturii fără acoperirea legii. Înregistrarea ca persoană juridică a GDS a avut loc după 22 ianuarie 1990.

Tot înainte de înființarea legală a GDS, Ministerul Culturii, prin Andrei Pleșu, la rândul lui membru fondator al GDS, aprobă înființarea asociației și acordă și o subvenție financiară neprecizată, în bani peșin, din fondurile Ministerului Culturii, pentru funcționarea organizației sale și a colegilor săi de Grup. Apoi, la 20 februarie 1990, Andrei Pleșu, în calitate de Ministru al Culturii, emite Ordinul nr 82, prin care anunță retroactiv, că de la data de 1 februarie 1990 „se înființează editura Humanitas” și „cu aceeași dată se numește drept director al editurii Humanitas domnul Gabriel Liiceanu”, tovarășul și colegul său de GDS. Prima librărie Humanitas apare pe domeniul GDS de pe Calea Victoriei 120: „Librăria din fundul curții” (documentele mai jos).

Conform memoriilor artistului Eugen Mihăescu, membru de Onoare al Academiei Române și fost ambasador al României la UNESCO, totodată cel care l-a găzduit pe Silviu Brucan la New York, în turneul acestuia din 1988, GDS a fost fondat de fapt în casa lipită de cea a lui Pleşu, de pe strada Paris, lângă Guvern, unde stătea cumnatul lui Pleșu, arhitectul Ascanio Damian, la rândul său membru fondator al GDS, și unde își făcuseră cartier general Iliescu și Brucan în zilele „revoluției”.

Abuz în serviciu contra intereselor publice, trafic de influență și alte fapte penale

Iată opinia avizată a expertului consultat de EvZ în această speță, Valerian Stan: „La vremea săvârșirii lor, toate aceste fapte constituiau infracțiuni de abuz în serviciu contra intereselor publice, infracțiuni ce se pedepseau cu închisoare până la 5 ani. Mă refer la ce-au făcut Brucan și Pleșu. În cazul celor care au intervenit pe lângă ei, avem de-a face cu infracțiunea de trafic de influență, care se pedepsea cu închisoare până la 10 ani. În același timp, prin modalitatea concretă în care au fost săvârșite, ele mai îmbrăcau și forma altor infracțiuni prevăzute și pedepsite la acea vreme de legea penală”. În ceea ce privește sediul GDS, având în vedere că acesta a fost însușit fraudulos “responsabili de toate cheltuielile statului din cei 29 de ani sunt cei care l-au atribuit illegal, respectiv Ministerul Culturii în solidar cu Andrei Pleșu”, ne spune specialistul în anti-corupție.

Pleșu a secretizat Ordinului de atribuire a Editurii PCR lui Liiceanu

„Pentru fundamentarea unei cereri cu care m-am adresat CEDO, cerere pe care Curtea a comunicat-o în urmă cu șase ani Guvernului, am documentat atribuirea Editurii Politice de către ministrul Pleșu d-lui Liiceanu, editură care a devenit Editura Humanitas. Și care a adus apoi, din 1990 și până azi, frumoase beneficii și d-lui Pleșu și atâtor membri ai GDS.”, afirmă Valerian Stan, pentru a ne furniza apoi și o informație care ar trebui să dușeze puțin, cu apă rece, apologeții celor doi intelectuali de rasă și de casă ai tuturor regimurilor: „Ilegalitățile prin care s-a făcut acest «transfer de proprietate» au fost practic nesfârșite – lucruri de neimaginat în ordinea de drept de atunci. Ordinul d-lui Pleșu nu doar că n-a fost publicat niciodată în Monitorul Oficial, dar, cum aveam să descopăr cu ocazia de care spun, potrivit «dispoziţiilor interne» ale Ministerului era stabilit inclusiv că «acest document nu se fotocopiază şi nu se scoate în afara instituţiei»”. Dacă îl studiem puțin, înțelegem și de ce.

Ordinul în cauză, Nr. 82, prezintă nişte ciudăţenii: el este semnat şi ştampilat pe 19 februarie 1990 dar înregistrat pe 20 februarie şi se referă la viitor la o acţiune care deja s-a desfăşurat, de la 1 februarie, în baza unei Hotărâri din… 5 februarie. Dar, totuși, de ce trebuia ținut secret? Poate doar pentru a triumfa minciuna. Pentru că nu mai departe de acum doi, Mircea Vasilescu, fost redactor șef al revistei lui Andrei Pleșu „Dilema Veche”, mințea printre dinți într-o luare de poziție (drepți) pentru patronul său, afirmând că, cităm, „Dl Liiceanu a fost de fapt numit director la fosta Editură Politică: administrativ și birocratic, ăsta-i adevărul, pe bază de documente. Denumirea «Humanitas» (și nu doar denumirea) a apărut după.” Dar, după cum stă scris în Ordinul care trebuia să rămână secret, adevărul „pe bază de documente” stă tocmai invers: începând cu data de 1 februarie se înființează Editura Humanitas și cu aceeași dată se numește în funcția de director Liiceanu, cu un salariu de 5610 lei și o indemnizație de conducere de 300 lei, ocazie cu care editura nou înființată preia patrimoniul Editurii Politice a PCR.

Pomanagii tuturor regimurilor

Mircea Vasilescu este normal să mintă. Din 1993, Ion Iliescu i-a oferit lui Andrei Pleșu plata integrală a revistei „Dilema”, cu salarii, angajaţi intelectuali (sau intelectuali angajaţi?), şoferi, maşini, sediu, birouri, secretare, căldură, electricitate, apă caldă, hârtie igienică, tipar, portar. Era vremea când Iliescu limita apariţia ziarului „România liberă” prin stoparea difuzării hârtiei de tipar de la unicul distribuitor, Fabrica Letea. La „Dilema” nu existau însă… dileme existenţiale. Salariul gros, inclusiv al lui Mircea Vasilescu, revărsat din buzunarele contribuabililor în conturile intelectualilor, curgea valuri. Chermeza ideologică decontată de Fundaţia Culturala Română a mers ca unsă peste un deceniu, şi sub Constantinescu şi apoi, din nou, sub Iliescu. Ar putea oare un contabil bun să facă un total, pentru o firmă cu zeci de angajaţi și o publicație cu cheltuielile aferente, timp de 11 ani? Oare se putea face un spital pentru copiii bolnavi de cancer din banii aceștia?

Materialele integrale și documentele probatoare, mai jos:

GDS a fost fondat de un agent sovietic și unul ungar, secondați de Andrei Pleșu și Gabriel Liiceanu (I)

GDS, fondat de Andrei Pleșu și Gabriel Liiceanu, împreună cu un agent sovietic și unul ungar (II)

Afacerea privatizării Humanitas de către Pleșu și Liiceanu, într-un dosar aflat la CEDO

EXCLUSIV: Stenogramele Colegiului CNSAS în cazul atacului GDS la Ioan Aurel Pop: „S-au furat documente din Arhivă!”. Cazul BOIA și SECURITATEA: Cum a ajuns Lucian Boia de la DIE și CIE la SIE și CNSAS

Sursa: Roncea.Ro

Epilog “Ciuma Roșie”:

Sky News‬ Exclusive: Romanians invaded the Moon! ‪‎Stuart Ramsay‬ reporting LIVE from the Moon! REMEMBER: Sky News a acţionat şi la Târgu Mureş în 1990. Tot de partea ungurilor. DOCUMENTE

‎SkyNews‬ Exclusive Romanians invaded the Moon ‪‎Stuart Ramsey‬ reporting LIVE from the Moon

Dan Tanasă aminteşte: Băieții de la Sky News nu sunt la prima acțiune de defăimare a României. Tot Sky News a lucrat și în martie 1990 când românul Cofariu, mutilat cu bestialitate de maghiari la Târgu Mureș, a fost prezentat Europei ca fiind un student maghiar bătut de români.

‪#‎SkyNews‬ reporting from Orașul Târgu Mureș in 1990: Romanians are killing Hungarians. But the victim was… Romanian: Mihaila Cofar. “Ambitious” reporting, same as in ‪#‎StuartRamsay‬ case. Disgraceful journalism!

Aşadar, repetăm: ‪#‎SkyNews‬ a “operat” si la Targu Mures in 1990 cand l-a prezentat pe romanul maltratat bestial de unguri drept… maghiar. Acum, dupa cum se vede, tot pe mana ungureasca au lucrat. De data asta sper sa si plateasca! Se aude la MAE?

Dovada aici: Adevarul despre Targu Mures – 20 Martie 1990. O ancheta care dovedeste premeditarea loviturii maghiare.DOCUMENTE

Analiză şi sinteză: EXCLUSIV: Sky News, activ încă din 1990 în războaiele de imagine împotriva României. Târgu-Mureș, martie ’90 – Anatomia unei diversiuni. Un martor ocular face dezvăluiri în revista veteranilor SRI

Sky News dezinformare Martie 1990 Targu Mures 2016 Romania Stuart RamsayUPDATE: Asociatia Civic Media a hotarat sa-i acorde lui Stuart Ramsay – care o tine langa cu “super-reportajul” lui – Diploma Speciala de “cel mai penibil jurnalist britanic al tuturor timpurilor”. Diploma ii va fi transmisa prin intermediul Ambasadei Britanice, de la care asteptam scuzele de rigoare, in lipsa celor care trebuiau sa vina, pana acum, de la Sky News.

Stuart Ramsay Sky News Romanian Guns

Asociaţia Civic Media solicită autorităţilor, organizaţiilor şi publicaţiilor româneşti apărarea lui Dan Tanasă, devenit o ţintă a extremiştilor maghiari de pretutindeni

Dan-Tanasa-Camera-DeputatilorZiaristi Online:

Jurnalist român hărţuit de serviciile secrete maghiare din România şi Ungaria. Asociaţia Civic Media atenţionează autorităţile în cazul atacării lui Dan Tanasă de către Magyar Nemzet

 Fb-Button

Asociaţia Civic Media, organizaţie neguvernamentală înfiinţată în anul 2000, membră fondatoare a mai multor organisme profesionale de presă din România şi Europa, atrage atenţia autorităţilor române asupra hărţuirii jurnalistului independent Dan Tanasă de către publicaţia apropiată serviciior secrete maghiare ale Guvernului extremist filo-rus Viktor Orban, “Magyar Nemzet”, portavocea partidului Fidesz timp îndelungat.

Sub pretextul unui articol despre serviciile secrete româneşti care chinuiesc ungurii în “Ţinutul Secuiesc”, agenţi ai organului maghiar amintit au întreprins operaţiuni de culegere de informaţii şi intervenţii directe în viaţa personală şi de familie a cunoscutului blogger din Sfântu Gheorghe, apărător al drepturilor românilor din teritoriile ocupate de administraţii şi formaţiuni maghiare cu interese secesioniste în privinţa Transilvaniei, intenţii declarate făţis şi public cu numeroase ocazii (UDMR, PPMT, PCM, ETC).

Acţiunile pe teren au fost coordonate de un anume Lukacs Csaba, personaj cu dublă cetăţenie, folosit de serviciile secrete maghiare şi cu ocazia batjocoririi autorităţilor române prin transportarea unei urne care ar fi conţinut cenuşa ungurului antisemit şi antiromân Nyiro Joszef, în timpul scandaloasei tentative de reînhumare a ideologului terorist-extremist la Odorheiul Secuiesc, acţiune care a generat protestele organizaţiilor evreieşti din întreaga lume.

La data de 14 februarie 2016, cotidianul “Naţiunii Maghiare” a produs un articol incriminator cu scop de “demascare” a jurnalistului independent, folosindu-se în atacul său agresiv şi de alţi agenţi filo-maghiari acoperiţi sub nume nemţeşti, cum ar fi un oarecare Hans Hedrich de la organizaţia de extremă stângă Neuer Weg, cu sediul în Făgăraş.

Publicarea articolului din cotidianul central de la Budapesta, înţesat de date personale ale jurnalistului român, are şi scop de intimidare a acestuia şi a familiei acestuia din Sfântu Gheorghe, în contextul în care activitatea sa remarcabilă în folosul justiţiei şi dreptăţii pentru românii din Harghita şi Covasna a intrat adeseori şi în colimatorul grofilor UDMR. Cel mai recent, capul la formaţiunea para-politică UDMR, Kelemen Hunor, intervenind public în apărarea teroristului maghiar de 1 decembrie 2015 de la Târgu Secuiesc, Beke Istvan Attila, a afirmat că pentru acest tip de acte extremiste se face vinovat… Dan Tanasă!

Linia de atac a fost trasată încă de la începutul anului, când fostul cotidian al grofului UDMR Verestoy Attila, “Kronika“, în prezent deţinut direct de Budapesta, a publicat, pe 4 ianuarie (!), în tandem cu “Szekelyhon”, un material asemănător, în care Dan Tanasă este catalogat în mod primitiv drept “un provocator” dar cu statut de “fenomen”, după cum apare chiar în titlul articolului de înfierare: “Fenomenul Dan Tanasă”.

Nu este prima oară când jurnalistul independent este pus la zid de agenţii secesionismului maghiar din România, Dan Tanasă fiind şi ameninţat cu moartea în câteva rânduri de către unguri frustaţi, fără ca Parchetul să reuşească să-i bage după gratii pe extremiştii maghiari cu astfel de intenţii criminale. ”Gunoi împuţit, ar trebui să-ţi tăiem beregata, odată cu a Sabinei! Căraţi-vă din Ţinutul Secuiesc, tâlhari de terenuri!” afirma textual un individ pe nume Csató Kovács Imre, sponsor al echipei de hochei HSC Csikszereda din Miercurea Ciuc, în 2013, după scandalul discriminării elevilor români din Covasna. Şi astăzi, agresorul violent este bine-mersi, nederanjat de nici o instanţă românească, încurajându-se astfel continuarea practicii de ameninţăre a jurnalistului român de către asemenea brute bolnave.

Atragem atenţia autorităţilor asupra tupeului nemăsurat al agenţilor maghiari din România şi Ungaria care tind să se răzbune pentru arestarea teroriştilor HVIM (Beke Istvan Attila şi Szocs Zoltan) de către forţele speciale române (DIICOT şi SRI) prin atacarea unui român cu o prezenţă notabilă şi o activitate continuă pentru România.

Solicităm apărarea jurnalistului civic şi solidaritatea organizaţiilor neguvernamentale cu colegul nostru Dan Tanasă, devenit o ţintă a extremiştilor maghiari de pretutindeni. Cerem blogurilor şi publicaţiilor româneşti să retransmită acest avertisment şi să preia constant informaţiile pe care le publică zilnic Dan Tanasă pe blogul său, cu râvnă şi patriotism.

Dan Tanasă este preşedinte-fondator al Asociaţiei Civice pentru Demnitate în Europa (ADEC), colaborator al portalului Ziaristi Online, fiind distins cu numeroase premii, inclusiv de către Civic Media, care i-a conferit în 2013 Premiul “Mile Cărpenişan” pentru curaj şi excelenţă în jurnalism.

Asociaţia Civic Media via Ziaristi Online

26 Februarie 2016

Foto sus: Florin Eșanu

Dan Tanasa atacat de Maghiar Nemzet

Despre viziunea lui Larry Watts privind relaţiile dintre Blocul Sovietic şi România în Revista American Intelligence Journal a Asociaţiei Naţionale de Informaţii Militare a SUA (NMIA)

Larry Watts - foto Cristina Nichitus RonceaFoto: Cristina Nichitus Roncea

Reviewed by LTC (USAR, Ret) Christopher E. Bailey, a faculty member at the National Intelligence University specializing in national security law, processes, intelligence ethics and strategy. He is a 2008 graduate of NIU’s Denial & Deception Advanced Studies Program and the U.S. Army War College. He is licensed to practice law in California and the District of Columbia, and is a member of the National Security Law section, American Bar Association.

Mr. Larry Watts has authored the second in a series of three “must have” volumes for national security professionals, especially for practitioners with an interest in Eastern Europe since World War II.

Integral la Ziaristi Online

National Military Intelligence Association - Larry Watts - Romania - USSR

DREPTATE PENTRU GRUPUL ILAŞCU!

Grupul-Ilascu-Lesco-Popa-IvantocÎn condiţiile în care plenul Camerei Deputaţilor urmează să se pronunţe asupra unui sprijin românesc care ar putea fi acordat martirilor din Grupul Ilaşcu, în ciuda respingerii acestui proiect de catre o Comisiei vândută a Parlamentului, Ziaristi Online avertizează instituţiile statului printr-un Remember şi alte materiale la zi:

Dreptate pentru Grupul Ilaşcu! Corneliu Turianu, Eugen Tomac, Ion Spânu şi Victor Roncea despre martirii Basarabiei, în atenţia Premierului şi a Parlamentului României

Şiugariu, Ţuţea, Gyr şi Vulcănescu, mai criminali decât Horthy, asasinul a 166.000 de evrei din Transilvania şi a mii de români măcelăriţi sălbatic?

Horthy reabilitat de Budapesta lui Viktor Orban - Sandor LeszacAceasta pare să fie părerea directorului Institutului guvernamental “Elie Wiesel”, maghiaro-evreul Alexandru Florian, care, într-o dezbatere televizată de Antena 3, a dat un răspuns stupefiant la întrebarea lui Adrian Ursu despre “simpozionul” de omagiere a lui Horthy de la Cluj: “Legea românească se referă doar la realităţile româneşti”.

Adică uciderea a 166.000 de evrei, foşti cetăţeni români, smulşi de regimul “personajului istoric” Horthy de pe teritoriul răpit al României conduse de “criminalul” Ion Antonescu şi masacrarea sălbatică a mii de români nu este o “realitate românească” şi poate fi ignorată! La fel ca şi statuia lui Horthy ridicată sub acoperirea fiului său la Paleu sau cea a criminalului de război Wass Albert – omagiat regulat în Harghita si Covasna – ucigaş de evrei şi români, care tronează bine-mersi de ani de zile în centrul Odorheiului, sub acoperirea “secuiului rătăcitor”.

Dar atacarea memoriei lui Petre Ţuţea, Radu Gyr şi Mircea Vulcănescu sau a lui Ion Şiugariu, da, este o “realitate românească”! Dar câţi evrei a omorât Petre Ţuţea, cel considerat de Petre Pandrea cam “bolnav” de filosemitism şi reabilitat de Justiţia Română de două ori!? Câţi evrei a omorât Radu Gyr, fondatorul primului Teatru evreiesc din lume, la rândul său reabilitat de Justiţia Română după 1990? Câţi evrei a omorât Mircea Vulcănescu, cel căruia evreii ar trebui să-i poarte veşnică recunoştinţă, potrivit fiicei sale Măriuca Vulcănescu, care povesteşte adeseori cum a ajutat tatăl său evreii din mahalaua în care şi-a ridicat casa, cu propriile sale mâini, imobil nici azi retrocedat de statul “român”? Ce “antisemit” s-ar fi mutat cu întreaga familie în mijlocul evreilor, pe care i-a şi găzduit până la arestarea sa de către bolşevici? Desigur, tot Justiţia Română ar fi trebuit să-l reabilieze până acum pe Mircea Vulcănescu. Dar familia sa a aşteptat ca autorităţile succesoare celor care i-au luat casa cu forţa să i-o şi dea înapoi şi apoi ca regimul de după 1989, continuator legal al statului care i-a organizat mascarada de proces, să-l şi reabiliteze pe marele filosof român. În numele Justiţiei Române. Doar acelaşi stat a declarat regimul comunist drept “ilegitim şi criminal”.

Integral la: Horthy, ucigaşul a 166.000 de evrei din Transilvania, omagiat oficial de Budapesta şi Cluj, la 75 de ani de la Diktatul de la Viena. Lui Alexandru Florian de la “Elie Wiesel” nu-i pasă. Yad Vashem ştie?

Vedeţi şi: Negaţioniştii eroilor români: “Elie Wiesel”, MAE, MApN. Un fost copil de trupă martor la moartea lui Ion Şiugariu. INTERVIU cu Miron Iustin de Cristian Negrea şi VIDEO de Angela Miclea

L-am plagiat pe Dan Mihalache: Mihai Răzvan Ungureanu, un şef SIE din eprubetă? BURSA 30.06.2015

Larry Watts, atacat din cuibul cu viespi

Istoricul american Larry Watts a stârnit multe cuiburi cu viespi încă de dinainte de a-şi fi publicat primul volum al trilogiei sale dedicate politicii externe şi de securitate a României, în relaţie, în special, cu Pactul de la Varşovia şi Statele Unite. Asociaţia Civic Media a fost onorată să publice în premieră fragmente din această lucrare încă din 2009. “Fereşte-mă, Doamne, de prieteni“, s-a intitulat, vizionar, prima parte a trilogiei sale, epuizată rapid şi retipărită într-un număr impresionant de ediţii. Apropierea de data publicării celei de-a treia cărţi, care cuprinde şi momentul 1989 intrând şi în perioada 1990-1992, obligă anumiţi vectori versaţi să reia atacurile ad hominem iniţiate de fostul nomenklaturist comunist şi propagandist marxist-leninist Vladimir Tismăneanu, care a recunoscut, dintr-o greşeală, în timp ce critica acerb primul volum al lui Larry Watts, că, de fapt, nici nu-l citise… Un istoric român a ajuns acum, iată, să atace dintr-unul din cuiburile cu viespi opera expertului american mai ceva ca un «“prieten” natural» al României, pregătind terenul contestării ultimului volum. Modul în care o face cât şi unul dintre locurile în care a fost publicat – şi despre care am aflat recent – ne face să punctăm, aplicat, incorectitudinea si necinstea vectorului, mai ales când spaţiul în care sunt prezentate criticile-dezinformări se doreşte a fi unul academic. O istorie lungă pe care, însă, suntem nevoiţi să o semnalăm, pentru adevărul istoric despre România:

Integral la Ziaristi Online

Eduard Hellvig, şef la SRI. Sorin Ducaru, un nume bun pentru SIE?

REDESCHIDERE - SPITAL - OBSTETRICA SI GINECOLOGIE - BUFTEAPe 29 decembrie – probabil printre primii din România – anunţam că Eduard Hellvig urmează să devină şeful unuia dintre principalele servicii de informaţii ale României. Cum la ora aceea nu se întrevedea nici un scandal la SRI am presupus, luând în considerare şi CV-ul său, că ar urma să fie propus ca şef al SIE. Am greşit, puţin. Iată că de pe-atunci, se pare, Eduard Hellvig era în cărţi pentru SRI. Confirmarea a venit după aproape două luni, prin vocea preşedintelui Klaus Iohannis. Astăzi avansez o nouă propunere: Sorin Ducaru, pentru conducerea SIE. Oare acesta să fie numele pe care l-a scos Ponta din plicul pe care l-a primit în biroul şefului CIA? Căci altfel, ce să caute acolo?

UPDATE: Verificând pe net zvonistica pe această temă am găsit că Radu Tudor l-a ochit pe Hellvig pe 27 ianuarie iar BURSA l-a propus pe Sorin Ducaru încă de pe 29 ianuarie. Cam de pe-atunci auzisem şi eu… 🙂 Bravo, BURSA! Iar Radu Tudor l-a scanat pe

Sorin Ducaru de la NATO la SIE

Alternativă la cardul de sănătate cu cip. Atunci de ce s-au cheltuit 40 de milioane de euro? Spioni ruşi prinşi pe centura Bronxului. Probleme la Cotroceni: Preşedintele şi subalternii prinşi goi pe Facebook. Breaking: Maior la PSD?

card_sanatateProiectele unei Hotărâri de Guvern privind cardurile de sănătate şi a unei Ordonanţe pentru modificarea și completarea Legii nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătății au fost făcute publice, ieri, pe site-ul Ministerului Sănătăţii. În aparenţă, după dezbaterea organizată de Casa Naţională de Asigurări de Sănătate cu cele circa 50 de organizaţii ale societăţii civile care se opun “obligativităţii” cardului de sănătate electronic, se face dreptate celor care refuză să primească acest card. Dar modalitatea prin care asiguratul creştin-ortodox platitor de taxe va putea beneficia, nediscriminatoriu, de aceleaşi servicii ca şi cel înşelat prin cardul de sănătate, lasă de dorit.

Astfel, conform proiectelor legislative, ca şi în cazul orelor de religie, românul majoritar este obligat să dea cu subsemnatul pentru a i se respecta dreptul constituţional şi nu invers. Mai mult: cetăţeanul român care vrea să rămână cât de cât mai liber va fi obligat să-şi reînnoiască Adeverinţa o dată la trei luni, ca formă de tracasare oficială a omului scoasă de manualul micului NKVD-ist. Ne întrebăm firesc cum ar fi fost să fi primit carduri de sănătate numai cei care ar fi făcut cerere expresă către CSAT şi Ministerul Sănătăţii? Ce s-ar fi întâmplat atunci cu afacerea de 40 de milioane de euro (derulată în plină criză continuă)?

Nu în ultimul rând, cred că este util de amintit că în 2010 (!) oficialii Ministerului Sănătăţii promiseseră într-o altă dezbatere pe tema cardului că vor respecta drepturile noastre. Şi atunci de ce nu s-a întâmplat asta de la bun început? Reproduc “minuta” din 18.11.2010:

Intrebare Victor Roncea, Civic Media:
– Cum se va respecta dreptul la alegere, respectiv daca sunt persoane care din diverse motive, din convingeri religioase nu doresc cardul cu cip? Nu ne intereseaza detaliile tehnice ci doar ce alternativa ne veti oferi?
Cristian Anton Irimie, secretar de stat MS:
– Vom respecta dreptul la alegere al cetateanului si vom cauta o formula de inlocuire a cipului. […]
Intrebare Victor Roncea, Civic Media:
– Ce variante avem daca refuzam cardul?
Cristian Anton Irimie, secretar de stat MS:
– Vom oferi varianta dovedirii calitatii de asigurat si fara acest card, vom gasi o cale de mijloc… Am notat toate propunerile dumneavoastră şi le vom avea în vedere. (Sursa: Asociatia Civic Media si avocatii atentioneaza: Respingeti in scris noul card de sanatate cu cip. Seful Colegiului Medicilor avertizeaza: Cardul este un pericol la adresa cetateanului. VIDEO)

Integral la Ziaristi Online:

Alternativă la cardul de sănătate electronic: Adeverinţa de asigurat! Se ridică întrebarea: de ce s-au cheltuit 40 de milioane de euro?

Card de sanatateAsiguraţii care refuză cardul vor primi, de la 1 aprilie, servicii decontate în baza unei Adeverinţe de asigurat, eliberată de CNAS.

 

FBI a prins un spion rus în Bronx: Evgeny Buryakov aka “Zhenya”. Reţeaua SVR spartă de SUA scoate din frigider Războiului Rece. DOCUMENTE OFICIALE

Putin Maximus Ochelarus“These charges demonstrate our firm commitment to combating attempts by covert agents to illegally gather intelligence and recruit spies within the United States.”

 

Petru Romoşan: „Preşedintele e gol!”

iohannis klaus„Vara aceasta am fost la oraş unde am avut posilibitatea de / a mă plimba foarte mult / cu scopul de a respecta regulile de circulaţie. O, cu cîtă / emoţie / traversam străzile în conformitate cu indicaţiile / semaforului… „

Dan Mihalache: Mihai Răzvan Ungureanu, prototipul demnitarului „creat în eprubetă”

Mihai Razvan Ungureanu Premierul Tra La La“Deci ce este atunci Mihai Răzvan Ungureanu? Nu e vorba nici de pregătirea profesională, nici de cultură, nici măcar de anumite abilități diplomatice. El este prototipul demnitarului „creat în eprubetă”.”

UPDATE de la Politica Ta: BREAKING – George Maior si-a dat demisia de la sefia SRI

Powered by WordPress

Stiri

customizable counter
toateBlogurile.ro Blog din Moldova