Posts Tagged ‘wikileaks’

OUR PEOPLE: The Russian people. Doru Costea, fondatorul CRJI, “disimulatorul” Wikileaks, este avocatul personal al unui oarecare Sorin Ovidiu Vintu (si) in procesul pe care mogulul i l-a intentat presedintelui Romaniei, Traian Basescu

Pagina de prezentare (foto sus) a avocatului lui Vintu, Doru Costea (foto jos), spune totul 🙂 ! Voi reveni cu detalii picante despre “disimulatorii” Wikileaks din Romania (vorba lui Cartianu – na, ca acum e buna 🙂 ). UPDATE: De fapt, ce sa mai spun? Sa ne amuzam bine!

Sursa foto: Dan Badea – Argaţii de serviciu ai lui Sorin Ovidiu Vîntu

Video: Argatii lui Sorin Ovidiu Vintu in actiune: Doru Costea si compania

CRJI, un organ de investigatii transparent doar cu Patriciu si Voiculescu. Numai Kamikazeonline.ro publica telegramele Wikileaks in original. Au ajuns la 12 din 1027. Hotnews, frectie la piciorul de lemn al lui Vintu. Hais la Basescu, cea la Rusia

Misterul Wikiscurgerilor in fosta presa romanesca continua dupa scenariul “misterele revolutiei” :). Ca si atunci si la “revolutia Wikileaks” se trage mai mult cu paraitoare, trasoare si multe fumigene, pentru a acoperi pozitiile lunetistilor. O organizatie de “jurnalism de investigatie”, recte CRJI, sustine sec, fara a oferi nici un detaliu, ca detine 1027 de telegrame trimise de ambasada SUA din Romania la “Centrala”, respectiv la Departamentul de Stat american. Desi pretinde ca lupta pentru “jurnalism de calitate” si transparenta, CRJI e mai opac decat DNA in a spune daca la “protocolul” dintre CRJI si Wikileaks (cine e Wikileaks?, vorba lui Dan Voiculescu) au fost de fata si Cornel Nistorescu sau poate chiar un mogul intr-un picior. In schimb, exact dupa procedura DNA, Wikiscurgerile se duc, “democratic”, catre “trei membri ai CRJI”, unul din curtea lui Patriciu, altul din cea a lui Voiculescu si al treilea evadat de la Vintu. Curata Wikihaiducie: ai luat de la bogati si ai dat la si mai bogati 🙂 Coincidental, in acelasi timp in care Vintu se bate pe scari cu Ghita la Realitatea TV, pentru ca nu prezinta scandalul Wikileaks cum ii vrea lui pipota, Wikiscurgerile incep sa curga pe un portal “independent”: Hotnews. CRJI se jura pe site-ul lui ca nu le-a oferit decat celor trei membri, ce se jura in particular ca nu le-au dat decat in ziarele mogulilor lor, “Adevarul” si “Jurnalul national”,  respectiv Kamikazeonline, singura publicatie care are bunul simt sa publice telegramele integral, in original (sau ce se presupune ca ar fi varianta lor originala). Pana acum au ajuns la 12, din 1027. In rest, in continuare ele sunt triate si prezentate – cuvantul corect este cenzurate – pe placul celor care folosesc fragmente din informatiile telegramelor in folosul propriilor interese. Mogulii hais la Basescu, contramogulii nostri cea la Rusia.

Protagonistii “revolutiei Wikileaks”, Hotnews si CRJI, tac ca mortii in papusoi pe acest subiect. Curat deontologie, coane Sorosica! Pai, bai CRJI, asta este jurnalismul de calitate pe care enuntati cu emfaza ca “il imbunatatiti“?

Intrebarea de baza ramane, urmarind manipularile de pana acum, grosolane sau mai fine: Cui Prodest? In nici un caz “democratiei”. Astept cu interes sa vad ce tinte vor ramane intinse la pamant, aburind din trupurile ciuruite, cand se va ridica tot fumul…

Wikileaks pe Ziaristi Online. Reporter Virtual: Ruleta Wikileaks. Tia Serbanescu: WhiskyLeaks. Roncea.ro: Cine este Mark A Taplin. HotNews, portalul lui Vintu? Elena Udrea: Spre Vest sau spre Moscova. PLUS: Stefan Andrei la 80 de ani

Reporter Virtual: Ruleta WikiLeaks

291_cartoon_russian_roulette_hurwitt_largeJurnalistii de la CRJI au fost, poate, negrii care au scos castanele din foc pentru alţii. Pentru că hai să ne întrebăm, precum Seneca: oare cui foloseşte toată povestea?

Tia Serbanescu: WhiskyLeaks

bogdan-chirieac-revine la realitatea tvÎntrebarea ar fi: e romance (cu dna Udrea) sau thriller? În fine, e bine c-a apărut pe ecrane destul de repede după ce s-a turnat: aşa apare şi canalistul Chirieac turnând la ambasadă: „problema lui Băsescu cu băutura s-a agravat“. WhiskyLeaks, adică.

Elena Udrea despre Wikileaks: Cine vrea sa indrepte Romania spre Vest, cine spre Moscova. Adrian Nastase: Sunt dosare politice

Cum falsifica HotNews telegramele Wikileaks. Cazul Baconschi “aparatorul” BOR si “sponsorul Plesu”. Cei trei negri mititei de la CRJI si cum s-a deconspirat Vintu ca sta in spatele HotNews. Wikileaks Antena 3: Seful SRI este Traian Maior

Cum pe piata au aparut atatea variante de “cablograme”  Wikileaks, dupa capul traducatorilor, sufletul cenzorilor si interesul patronilor, propun ca macar noi, astia, sa mentionam cand reproducem un atare “document” si sursa lui, respectiv dupa modelul “Wikileaks, versiunea Antena 3” (vezi si foto).

Acum, chestii mai de fineturi mistificatoare, la “Wikileaks, versiunea HotNews”. Titlul WVH: “Profilul lui Teodor Baconschi in telegramele secrete: “Util” in marile dosare de politica externa, un mare aparator al Bisericii Ortodoxe, dar nepasator la plangerile minoritatilor religioase”.

Aiurea! Citesti citatul editat dintr-un text cenzurat (dar macar redat) si gasesti de fapt ca “Baconschi s-a aratat un mare aparator al Bisericii Ortodoxe Romane”. “S-a aratat” nu ca este. Un limbaj diplomatic pe care fatalaii de la HotNews nu prea au cum sa-l inteleaga. Sau se fac ca nu-l inteleg. Pentru ca, mai departe, este evident ce “mare aparator” al BOR este Baconschi, daca le-a promis americanilor ca “va face totul” pentru a bloca Legea Cultelor, in care Biserica Ortodoxa era reprezentata corect. Iata citatul, dupa traducerea schioapata a HotNews: “Ambasada a fost dezamagita de Baconschi in 2006 cand a asigurat Ambasada ca un proiect al Legii Religiilor nu va trece in Parlament si a promis sa informeze Ambasada in legatura cu orice progres”.

Si cu “utilul” pentru “marile dosare de politica externa” o trag de par. In realitatea, citatul priveste probleme ale Ambasadei nu “mari dosare de politica externa” (ce manipulare oridnara!). Iata citatul: “Fostii oficiali ai Ambasadei care au lucrat cu el l-au etichetat pe Baconschi drept <<util>> pentru marea majoritate a chestiunilor”! Marile dosare ale lui Tabalaba?

Interpretarile HotNews se corecteaza din mers mai departe, cand Andrei Plesu este cotat intr-un citat drept sustinatorul principal al lui Baconschi: “Telegrama mai arata ca Andrei Plesu “este privit drept primul sustinator major al lui Baconschi (“Baconschi’s first major sponsor” in original). “Plesu l-a convins pe Baconschi sa devina diplomat si l-a ales sa reprezinte Romania la Vatican in 1997. Tot Plesu l-a convins pe presedintele Basescu ca Baconschi ar fi un bun secretar de stat in MAE in 2005. Baconschi a fost consilierul lui Plesu cand acesta din urma a fost ministru al Culturii in anii ’90”, se mai arata in telegrama.​ Corect. Iata ca n-o spun numai eu! Dar cred ca merge la fel de bine traducerea cuvantului “sponsor” in “sponsor”. Sau chiar cu un alt inteles, acela de “nas”. Nas ca in filmul “Nasul” 🙂

Aceasta e doar un exemplu. Este evident ca telegramele sunt alterate, uneori cu intentie, alteori fara. Cea mai buna proba de buna credinta ar fi si publicarea lor in original, dupa “stirea” produsa. De ce nu sunt oferite integral de domnii deontologi din suborganizatia lui Mircea Toma necredinciosul?

Acum sa ajungem la chestiuni mai serioase, care i-au amuzat insa pe cei cu spirit de observatie mai dezvoltat. Respectiv: cum au ajuns telegramele Wikileaks la HotNews.

Pai, daca citim “Comunicatul” CRJI, unde activeaza si tanarul Stefan Candea – despre care am scris zilele trecute, pe cand i se facea un promo de catre HotNews – rezulta ca cei trei negri mititei (formula am furat-o de la Spartakus, de pe Reporter Virtual, dintr-un excelent comentariu pe tema Ruletei Rusesti Wikileaks) care se jura ca nu fura si nici nu au vandut telegramele Wikileaks vreunei publicatii sunt urmatorii: Liviu Avram, Adrian Mogos si Catalin Prisacaru. Avram, dupa ce l-a injurat pe Patriciu cu gura plina pe cand era angajatul lui Vintu la “Cotidianul”, ca deontolog sef, acum e pe post de portarel adjunct la “Adevarul”. Mogos, chiar un ziarist, lucreaza la “Jurnalul”. Teoretic, n-aveau nici un interes sa livreze marfa la concurenta. Catalin Prisacariu, care se da un fel de “disident” al Trustului Vintu, considerat de Tiberiu Lovin drept suspectul principal al traficului de informatie bruta contra favoruri nete, dezminte categoric afacerea. Si-atunci, cine mai ramane? Cin’ sa fie, cin’ sa fie, ghici ciuperca ce mogul sta-ntr-un picior?

Sorin Ovidiu Vintu, suparat foc ca nu poate manevra Afacerea Wikileaks dupa cum se stabilise, a ajuns ieri la un scandal cu batai pe scarile de la Realitatea TV si trupe de badigarzi in ceafa jurnalistilor. Sorin Ovidiu Vintu este cel care l-a trimis pe Cornel Nistorescu la Julian Assange sa negocieze cumpararea pachetului despre Romania. Sorin Ovidiu Vintu este fericit ca se publica, dupa varianta lui interpretativa (pentru ca nimeni nu are timp sa traduca integral si corect, la virgula, cele 1027 de telegrame), documentele Wikileaks, in care Basescu apare pe placul lui: drept un betiv autocrat si afemeiat.

Asadar, Sorin Ovidiu Vintu, cand a vazut ca nu reuseste sa-si impuna “unghiul de vedere” la Realitatea TV – dupa cum a remarcat si Tia Serbanescu -, a recurs la cartea din maneca, “silver bullet”-ul lui: “independentul” HotNews, pe care, dupa “pattern”-ul operatiunilor lui de cand il stiu toate organele pamantului, il detine mascat sub artificii si inginerii tipice caracterului si “MO”-ului lui. Asa se explica si interviul confortabil pe care i l-a luat “dark horse”-ul Dan Tapalaba dupa alegeri, cand mogulul promisese “cu curaj” o conferinta de presa dar, in ultimul moment, de frica, a recurs la un sclavulet de serviciu/i care a acceptat umil postura de spalator al unui cadavru semi-ambulant. Este o ipoteza care se regaste si aici: Afacerea WikiLeaks Romania – Razbunarea lui Vintu, Voiculescu si Patriciu. “Qui Prodest?” In nici un caz lui Basescu si o concluzie inserata, cu umor, si de Spartakus, in materialul mentionat: “Să privim la cele trei publicaţii care s-au înţeles să publice documentele: site-ul hotnews.ro, Adevărul şi Jurnalul naţional. Găsiţi voi mogulii din spatele fiecăruia, că, vorba bancului, mie-mi vine să râd”.

Nu-i singurul! 🙂

Bogdan Chirieac nu s-a intalnit cu ambasadorul SUA. Cine este DCM Mark A. Taplin

Intr-o editie a emisiunii Nasul la care am participat ieri seara, Bogdan Chirieac, intrat intr-un dialog telefonic cu Radu Moraru, a lasat sa se inteleaga pe tot parcursul convorbirii ca el a stat la masa cu ambasadorul SUA, caruia i-a relatat celebrele povesti disponibile acum pe Wikileaks. Chiar la finalul conversatiei l-a persiflat pe Radu Moraru, afirmand ca degeaba si-ar fi dorit Nasul sa vorbeasca cu ambasadorul daca nu era chemat la Ambasada. Vezi Doamne, Chirieac este dintre cei “chemati”, dintre cei “alesi”.

Studiind insa exact documentul cu pricina – pe care il reproduc integral mai jos -, fara nici o surpriza am constatat ca “mister” Chirieac nu numai ca nu a stat la nici o cina cu ambasadorul, ci ca discutia s-a desfasurat de fapt cu “DCM”-ul Ambasadei, ceea ce inseamna “Deputy Chief of Mission” – adjunctul sefului de misiune sau “CDA” – Charge D’Affairs – Insarcinatul cu Afaceri, care era la ora aceea Mark Taplin, altfel un profesionist al diplomatiei si un excelent cunoscator al problemelor zonei.

Gandul a facut o treaba buna prezentandu-l pe cel responsabil de fapt, in mare parte, de telegramele transmise Departamentului de Stat american si de politica Statelor Unite fata de Romania, cel putin de aici, de pe teren:

A făcut doi ani de şcoală în România, înainte de 1989, când l-a urmat pe tatăl său, aflat în misiune la Bucureşti

Mark Taplin, fost însărcinat cu afaceri al Ambasadei SUA la Bucureşti (2005 – 2008), este, conform unor surse diplomatice, nu doar autorul formal al unora dintre telegramele secrete expediate la Washington, ci şi autorul moral al telegramelor semnate de fostul ambasador, Nicholas Taubman. Oficial, este autorul telegramei cu topul oligarhilor români şi al celei în care relatează concluziile întrevederii cu Viorel Hrebenciuc, “eminenţa cenuşie” a PSD, care se opunea, pe tăcute, suspendării preşedintelui Băsescu.

Taplin a fost numit, în iulie anul trecut, însărcinat cu afaceri al Ambasadei SUA la Paris.

Diplomat de carieră din 1980, Mark Taplin a călcat pe urmele tatălui său. Conform surselor diplomatice, Taplin senior a fost un diplomat cu rang inferior, activând ani buni inclusiv la Ambasada SUA din Bucureşti în anii 60. Atunci, Taplin jr. era un puşti care a făcut câţiva ani de şcoală în România, ceea ce explică bunele sale cunoştinţe de limba română.
Mark Taplin e licenţiat în ştiinţe umaniste şi afaceri internaţionale la Universitatea Georgetown – Facultatea de Afaceri Externe (1978) şi master în studii strategice la Wales University (1982).
Înainte de a reveni la Bucureşti, într-o poziţie cheie, Taplin a activat la Ambasada SUA din Moscova, ca asistent de ofiţer cultural (1984-1987) şi ca asistent al ofiţerului de comunicare (1994), precum şi la ambasadele sau consulatele din Sao Paulo – Brazilia, Port-au-Prince – Haiti şi Port Louis – Mauritius.
Ulterior, a fost numit consilier pentru Afaceri Publice al Ambasadei SUA din Kiev, Ucraina (1999-2001), şi director adjunct al Biroului de Presă şi Diplomaţie Publică în Biroul Departamentului de Stat pentru Europa şi Eurasia (2001-2002).
În fine, în perioada 2002-2004, Taplin a fost director pentru Ucraina, Moldova şi Belarus în Departamentul de Stat al SUA. În biografia sa, publicată pe site-ul Departamentului de Stat, se precizează că “a contribuit la dezvoltarea politicii americane faţă de Ucraina, în perioada premergătoare alegerilor prezidenţiale din 2004”.
După încheierea misiunii din România, Taplin a predat la Şcoala de Diplomaţie Publică a Universităţii George Washington. A organizat dezbateri publice cu participarea secretarului de Stat Hillary Clinton şi a secretarului Apărării, Robin Gates.
Mark Taplin vorbeşte franceză, română, portugheză, rusă şi ucraineană şi este autorul volumului “Călător prin locuri din Rusia odată interzise”, incheie Gandul.

Cartea a fost tradusa si publicata la noi de Editura Nemira, sub titlul Imperiul Deschis. Mark Taplin, un sustinator real si sufletist al Romaniei, ne-a prezentat si noua lucrarea AXA – Noua Romanie la Marea Neagra, publicata de editura Ziua in 2005 si la a carei lansare a si participat (vezi Foto si Info la Civic Media). Iata prezentarea sa gentila transmisa in scris pentru o contracoperta: “Desi etica Departamentului de Stat nu ne permite sa sprijinim direct cartea dvs, aceasta nu ma impiedica insa sa va felicit pentru alegerea subiectului. Cred ca regiunea Marii Negre revine in atentia comunitatii mondiale si consider ca dvs, alaturi de Charles King si alti scriitori si analisti internationali de marca, aduceti o contributie foarte importanta la intelegerea evolutiei acestei zone in ultimii ani.” – Mark Taplin

Mark Taplin este casatorit (tot) cu o profesionista a diplomatiei, de data aceasta culturale, aflata de asemenea in misiune la Paris.

Iata si o completare a biografiei sale, de la George Washington University

Mark Taplin

Mark Taplin is the Public Diplomcy fellow at George Washington University’s School of Media and Public Affairs, on loan from the U.S. Department of State.

He is a career Foreign Service Officer with the rank of minister counselor.  He joined the U.S. Foreign Service in 1980.

From 2005-2008, he served as Deputy Chief of Mission at the U.S. Embassy in Bucharest, Romania.  During his tenure, he helped promote a close partnership between the U.S. and Romania.  In April 2008, he served as the overall U.S. control officer for the visit of PResident Bush to Romania and for the Bucharest NATO summit, the largest ever held by the Alliance.

From 2002-2004, he served as Director for Ukraine, Moldova, and Belarus at the U.S. Department of State.

He also served as Deputy Director of the Office of Press and Public Diplomacy in the State Department’s Bureau of European and Eurasian Affairs (2001-2002) and Counselor for Public Affairs at the U.S. Embassy in Kiev, Ukraine (1999-2001).  His past overseas assignments also include two tours in Moscow, as well as public diplomacy assignments in Brazil, Haiti and Mauritius.

He holds a bachelor’s degree in humanities and itnernational affaris from the Georgetown University School of Foreign Service and a master’s degree in strategic studies from the University College of Wales (Aberystwyth).  He is the author of Open Lands: Travels Through Russia’s Once Forbidden Places (Steerforth Press, 1997).

Foto sus: Razvan Chirita / Mediafax – Gandul

“Cablograma” cu pricina mai jos:

E.O. 12958: DECL: 02/13/2016

TAGS: PGOV, RO

SUBJECT: “THE GENIE IS OUT OF THE BOTTLE” — PSD DELIVERS CHARGES AGAINST BASESCU TO PARLIAMENT

REF: A. BUCHAREST 0142 B. BUCHAREST 0086

Classified By: CDA Mark A. Taplin for Reasons 1.4 (b) and (d).

(more…)

Afacerea WikiLeaks Romania – Razbunarea lui Vintu, Voiculescu si Patriciu. “Qui Prodest?” In nici un caz lui Basescu

Ca Afacerea WikiLeaks este opera CIA iar Assange e doar un “idiot folositor”, vorba lui Lenin, ne-am lamurit mai demult. Unii de la inceputul ei, altii mai tarziu, dupa valul “Revolutiilor” Facebook si WikiLeaks. Ca exista si alti “idioti folositori”, de data asta folositi de Vintu, Voiculescu si Patriciu, gen HotNews, Kamikaze si compania de facut zgomote, vedem cu ochii liberi.

Pe scurt:

O declaratie “surpriza”: “Sunt premise parlamentare ca, până la 25 martie, Traian Băsescu să fie suspendat“, a spus Dan Voiculescu pe 7 februarie intr-un interviu solicitat si dat Agentiei Nationale de Presa (!) Agerpres.

Cine se lauda ca a semnat “protocolul privind publicarea cablogramelor WikiLeaks despre Romania”? Nu cumva cotidianul.ro in tandem cu Realitatea TV? Dar nu e totul mai credibil daca le publica intai, invaluita de o “aura” americano-sorosista, chiar partea “adversa”?

Cand a fost Cornel Nistorescu la Assange? Pe 27 ianuarie. Ce spunea Cornel Nistorescu pentru Foaia sa Transilvana, pe 7 februarie a.c.: “- Aţi semnat un acord cu compania lui Assange. Să înţelegem că în curînd cotidianul.ro va publica documente confidenţiale referitoare la România?
Vreţi să înţelegeţi totul prea repede! Toate la timpul lor.”

Si cine facea scandal cu trupe de badigarzi, “intamplator” tot ieri, cand s-a dat drumul la robinetul WikiLeaks, in studiourile Realitatea TV? Nu cumva era un domn Vintu, suparat ca nu are controlul total al postului pentru a indrepta “Afacerea WikiLeaks” in directia prestabilita? (Oare cum o fi urcat pe scari sa-l ia de gat pe Ghita, ca, saracul, la Tribunal era tintuit in carucior?)

Iata ca a venit “timpul lor”. Au gresit putin “time-ingul”, pentru ca “idiotii folositori” au tradus cam greu…

Afacerea WikiLeaks – Romania: singurele chestiuni notabile, in afara de nimicurile de zi cu zi ale vietii politice si de impunsaturile de tip rusesc la adresa Romaniei, cunoscute oricarui ziarist, sunt “dezvaluirile” de la Cotroceni, declaratiile lui Basescu, consemnate ca atare, azi, de presa ciripitoare (bine taxata si aici): O dezvaluire cutremuratoare din Wikileaks Năstase, trimis în judecată de la Cotroceni, Wikileaks: Băsescu despre dosarul lui Năstase: „Nu mă faceţi să dau drumul la aceste dosare” , Nastase despre Wikileaks: Dezvaluirile arata ca dosarele mele sunt politice, Năstase: Băsescu minţea şi în 2005, minte şi acum, Wikileaks: Grupările de crimă organizată din România lucrează cu oficiali ai guvernului, etc, etc, etc.

Qui Prodest? In nici un caz lui Basescu.

Partea proasta pentru moguli: “Documentele” nu au nici o valoare. Si eu pot sa fac unul pe loc. Iti trebuie doar cateva coduri si o imprimanta.

UPDATE: Ma rog, o spun si americanii:”Departamentul de stat nu comentează cu privire la materiale, inclusiv documente confidenţiale, care este posibil să fi ajuns în presă. Noi nu ne putem pronunţa asupra autenticităţii nici unui document oferit presei “, a comunicat Ambasada SUA agentiei Mediafax.

UPDATE 2: Presedintia a intervenit aratand ca se petrece o diversiune in ce priveste “Dosarele lui Nastase”. Citatul cu pricina este dintr-o intrunire avuta la Palatul Cotroceni cu liderii PSD, in 2009. Gandul publica stenograma si extrasul Audio (semnalat de Tano). Oricum diversiunea continua, “o anumita parte a presei” prezentand trunchiat telegramele, cu accept pe Basescu, fireste.

Reporter Virtual: Chirieac, pentru noi, este Ciripoiul II. Wikileaks: Ofiterii Ambasadei SUA, in frunte cu profesionistul Mark Taplin, l-au radiografiat pentru Washington pe santajistul lui Geoana, acuzat ca lucreaza pentru Mossad. Bad Politics: Wikileaks si Amb SUA despre cine conduce Romania

Reporter Virtual: Publicarea mai multor stenograme Wikileaks privind situaţia politică şi economică din România e pe cale să declanşeze un scandal fără precedent în ultimii ani. Printre cei vizaţi de dezvăluiri este şi Bogdan Chirieac, fost ziarist la „Gândul”, iar după program, turnător de nădejde la Ambasada SUA din Bucureşti. Într-o telegramă din 2007, clasificată „Confidential”, se arată: „Chirieac susţine că popularitatea lui Băsescu este deja în scădere. Chirieac a luat în derâdere declaraţia preşedintelui că ar avea susţinerea românilor de rând, declaraţie făcută în urmă cu câteva săptămâni în faţa unui auditoriu compus din şefii misiunilor UE. Chirieac a susţinut că problemele cu băutura ale lui Băsescu s-au înrăutăţit, iar consilierii săi se atacă reciproc”. Deşi primeau informaţiile lui Chirieac, americanii ştiau însă foarte bine în ce ape se scălda acesta şi de partea cui se afla: „Chirieac, un apropiat al lui Geoană şi al altor membri ai PSD, a vorbit în termeni pozitivi de rolul important al lui Geoană, subliniind că, în sfârşit, liderul PSD şi-a intrat în ritm ca figură politică şi comunicator”, se arată în telegramă.

Semneaza: Spartakus

Vezi si: Exclusiv RV! Scandal-monstru la Realitatea: bătaie între oamenii lui SOV şi cei ai lui Ghiţă

Starea Presei: Batai, demisionari si bodyguarzi la Realitatea TV

Bogdan Chirieac deconspirat drept agent al Mossad-ului, serviciul israelian de informatii, de colonelul (r) Ion Petrescu. INEDIT. Aflati azi de la Roncea.ro si pentru ce trebuie demis pe loc seful M.A.E. Baconsky

Bad Politics: Wikileaks si Ambasada SUA despre cine conduce Romania

Powered by WordPress

Stiri

customizable counter
toateBlogurile.ro Blog din Moldova