Campania antiromaneasca “Asta e Romania” cu “Tiganii si ungurii n-au valoare”, pardon!, “Romanii n-au valoare”, reclamata la Combaterea Discriminarii. Rolul Retelei Soros in crearea conflictelor si “normalizarea” lor (*)

Ziaristi Online: O campanie de mai multe sute de mii de euro se deruleaza in toata tara folosindu-se de texte ofensatoare la adresa romanilor pentru a starni o reactie publicitara dar si pentru a inocula idei negative si generatoare de revolta, ceea ce ar trebui, credem noi, sa intereseze si onor SRI. Cu “gaselnite” de tipul “Romanii n-au valoare” si culori predominante negru si portocaliu, campania aduce aminte de cea lansata de Jurnalul National in decembrie 2010, sub sloganul ‘Degeaba!”. De data aceasta se pare, insa, ca este altceva, de asemenea cu un posibil substrat politic. Sub pretextul unei lansari care va avea loc pe 7 martie, sunt dispuse mesaje cu un continut in care, daca am inlocui cuvantul “romani” cu “tigani”, “unguri” sau alte nationalitati s-ar autosezisa pe loc organele statului si celebrul organism bugetofag de implementat “Corectitudinea Politica” neo-marxista, CNCD. In lipsa unei reactii normale a statului, de a-si proteja si respecta cetatenii, chiar daca sunt majoritari, cetateanul Tociu a trecut la actiune civica, solicitand pedepsirea vinovatilor, conform Legii, si incepand cu principalul responsabil, institutia care a autorizat panotajul, respectiv Primaria Capitalei, in ce priveste Bucurestiul. Este interesant de notat suma imensa folosita pentru aceasta campanie. Se pune intrebarea fireasca: oare ce “produs” se va lansa ca sa acopere aceasta cheltuiala si sa aduca profit si “beneficii”? In nici un caz romanilor, dupa cum se vede.Vom reveni asupra acestui subiect. Pana atunci, prezentam Sesizarea cetateanului Tociu catre CNCD si alte cateva reactii ale bloggerilor romani:

Către Consiliul Național pentru Combaterea Discriminării

Nr. 1453/01.03.2011

Prin prezenta vă aduc la cunoștință faptul că, în data de 1 Martie 2011, am constatat existența unor panouri publicitare în București, care transmit mesaje ce aduc atingere demnitatii și creează o atmosferă de intimidare, degradare, umilitoare și ofensatoare, îndreptată împotriva membrilor comunității cetățenilor români de naționalitate română, astfel:

  • la intersecția b-dul Iuliu Maniu cu str. Dezrobirii, mesajele: „Românii n-au valoare” și „Românii nu sunt buni la pat”.

Consider că gravitatea expunerii acestor mesaje este mărită prin faptul că acestea nu sunt asumate, ceea ce induce privitorului ideea că respectivele mesaje au statut de adevăr general valabil, precum și faptul că mesajele sunt accesibile în egală măsură copiilor, inducandu-le sentimentul că apartenența la naționalitatea română presupune un statut de inferioritate, fapta care atrage consecințe incomensurabile asupra dezvoltării personalității și a confortului psihic ale acestora pentru tot restul vieții.

Ținând cont de cele de mai sus, vă solicit să analizați prezenta reclamație cu celeritate și să îi penalizați atât pe inițiatorii acestei campanii, cât și pe cei care au facilitat desfășurarea ei, într-un mod care să devină un element de referință pentru viitor.

Astfel, consider necesar ca rezoluția Dumneavoastră să oblige Primăria București, pe lângă amenda maximă, să finanțeze organizarea unor activități reparatorii eficiente de către organizații care au ca domeniu de activitate afirmarea identității românești, precum și să declanșeze procedurile judiciare de desființare a tuturor organismelor și firmelor care au comandat și care și-au adus aportul la desfășurarea acestei campanii.

Cu considerație,

Mihai Tociu

Cetateanul Tociu mai scrie pe blogul sau: Va suge monstrul UDMR “valoarea” românilor?

Pe când românii erau adormiţi în somnul raţiunii, “democraţia” l-a născut pe micul monstru, denumit Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării, şi l-a dat UDMR-ului să-l crească.

Micul monstru a fost învăţat să se hrănească cu valoarea românilor, dar la un anumit moment cineva a anunţat pe panouri publicitare că aceasta nu mai este.

Să fie adevărat? Nici vorbă! Micul monstru nu trebuie să se teamă că va muri de inaniţie: românii mai au încă valoare, după cum se va vedea mai jos.

Integral la Tociu.ro

(*) Rolul Retelei Soros – Plesu in Romania. Explica: Yuri Bezmanov, ex-KGB

In aceeasi nota BadPolitics.ro observa:

“Asta e Romania” – Din ciclul “simt enorm si vaz monstrous” – Romania dupa mintea lui Soros

La inceputul acestui an a aparut un site care, nu-i asa, ne prezinta Romania asa cum este ea. Aveam nevoie de asa ceva, chiar daca la fiecare colt de strada se gaseste cate un profet care sa ne spuna cum arata Romania Reala, “Romania Profunda”.

Continuarea si alte opinii pe aceasta tema la Ziaristi Online

Vezi si

Soros a actionat in Egipt si prin mercenarii in civil de la Miscarea OTPOR. Au folosit pana si recuzita ramasa din Serbia

arab-revolution-otpor soros
Avangarda revoluţiei egiptene, Mişcarea din 6 aprilie a fost parţial formată din mişcarea Otpor!, cauza prăbuşirii Iugoslaviei în 2000.

De la Cititori Online la Ziaristi Online: Reteaua Soros in Serbia. Soros’s Network in Serbia

Soros hung

Today, all the leading NGOs are branch offices of the Rothschilds and are entrusted with not only attaining the greatest political influence possible, but also with the psychological shaping of the nation.

Print Friendly, PDF & Email
You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Responses to “Campania antiromaneasca “Asta e Romania” cu “Tiganii si ungurii n-au valoare”, pardon!, “Romanii n-au valoare”, reclamata la Combaterea Discriminarii. Rolul Retelei Soros in crearea conflictelor si “normalizarea” lor (*)”

  1. Alina says:

    Secaturile care se ocupa cu asa ceva s-ar putea sa fie vorbitori de limba romana, dar romani nu sunt. Si, cu siguranta, se trag si din maimuta.

  2. Daniela says:

    Dumnezeu sa ne intareasca si sa ne apere si sa ne insemneze fata cu Lumina chipului sau! Dumnezeu stie mai bine decat i-as spune eu ce sa-i faca lu` nenea asta , nenilor astora, cu toate tantile implicate ! Mânia (Lui Dumnezeu) sau (RO)mânia ! Câta vreme in tara asta mai e Sfânta Liturghie (RO)mânia (Lui Dumnezeu)exista!

  3. anamaria says:

    De la un roman simplu(in realitate nu cred ca termenul simplu este unul corect…iar cei care i-au denumit asa…sunt simplisti):
    Romanii AU VALOARE INTRINSECA!

    O recunosc sarbii,polonezii cehii,englezii,francezii,spaniolii,grecii,turcii…si chiar italienii si evreii(toti “simpli”… ca si romanii).
    La nivel individual toti cei de mai sus o stiu.
    Afirmatia pe care o fac este reala.

    Spun despre noi:
    -fantastic:NATIV INALT INTUITIVI
    -incredibil:invatati cu o usurinta de invidiat tot intr-un timp extrem de scurt/puteti vorbi cu usurinta orice limba straina indiferent de gradul “aparent” de educatie(noua ne lipseste circumvolutiunea asta).
    -sincer:puteti intelege repede tot.Sunteti rapizi.
    -sunteti muncitori si aveti o curiozitate nativa
    -in fapt nu avem nimic cu voi
    -stim ca inalta infractionalitate nu este din cauza voastra!(daca avem probleme…ele sunt minore in comparatia cu realele probleme:mafie,pedofilie,homosexualitate).
    -stim ca tiganii va fac probleme.
    -“sunteti incapatanati…rezistati”
    -hm…sunteti nationalisti.
    -ce va lipseste este UNITATEA!(parerea mea personala este ca unitatea vine din credinta).

    Ungurii sunt “tacuti” in fata romanilor “simplii”…ii ocolesc daca ii intilnesc,de exemplu,in afara tarii.
    Rusii stau departe de ei.

    Romanii AU VALOARE.
    Si pot recupera in timp scurt orice deficit aparent…inclusiv cel legat de educatie-informatiile ocultate(invata repede si in afara scolii! numai sa doreasca asta!).
    Exista ceva INDESTRUCTIBIL IN SUFLETUL LOR(chiar asa..chinuit si rasucit cum se afla el acum in mometul de fata).

    Un gand in Lumina tuturor Romanilor adevarati.

  4. Herman Vlad says:

    Cine a facut campania asta?

  5. cineva says:

    Chiar nu mai avem bolovani/furci/topoare in Bucuresti pentru a trata cum se cuvine astfel de blasfemii stradale ?

  6. Lucian says:

    Site-ul pare a fi gazduit pe un ip ce apartine Radio 21.

    Deci aceasta nota a autorului (care apare in articolul complet de pe ziaristionline) pare a fi corecta:

    “Exista, de asemenea, posibilitatea ca un post de radio local sa incerce sa faca o gluma sinistra “pe psihologie inversa”, dupa modelul deja brevetat de “Rom Autentic”, care a cam aruncat la gunoi o marca romanesca de traditie.”

  7. unu says:

    alooo! presaaa! mai traiti?! ne spuneti si noua cine e in spatele campaniei asteia?! aaa,nu, lasati, vorbiti inca 2 saptamani de divortul lui Iri… dormiti in ghete, sa mor… Titlul asta e la fel de discriminator, ce treaba au tiganii si ungurii cu asta?!

  8. oarecare says:

    astaeromania.ro e gazduită la edi.ro

    la o pinguire după astaeromania.ro edi.ro
    inetnum: 193.33.154.0 – 193.33.155.255
    netname: SC-REGIE-RADIO-MUSIC-SRL
    descr: Regie Radio Music SRL
    https://whois.domaintools.com/193.33.154.102

    Se pare că francezii sunt în spate:

    REGIE RADIO MUSIC (RRM) SRL
    J40/9536/1996
    RO 8995652
    6152 RON
    https://www.rrm.ro

    BUCURESTI SECTORUL 1 STR. HORIA MACELARIU, Nr. 36-38

    Persoane de contact
    ILIE NASTASE
    LESTRA JEAN CHRISTOPHE
    REMI MARC ALBERT STAAT
    CRISTINA RICHARD

    021-233.39.59
    021-233.29.69
    021-201.05.76
    021-201.05.63
    [email protected]

    Asociat – Persoan juridica
    LAGARDERE ACTIVE RADIO INTERNATIONAL SA

    Informatii financiare 2008
    Cifra Afaceri (RON) 68 281 664
    Profit Net (RON) 6 278 150

    Conturile sunt la BRD… fireste tot francezi

Leave a Reply

Powered by WordPress

toateBlogurile.ro

customizable counter
Blog din Moldova