Se pare că piaţa media din România nu i-a priit deloc lui Michael Ringier, patronul Evenimentului Zilei. Şi de aici toată strategia “ameţită” pe piaţa românească de care a dat dovadă trustul patronat de elveţian. Ce nu a ştiut Michael Ringier cînd a decis să facă afaceri pe plaiurile mioritice? Nu a ştiut că aici nu poţi să adopţi stilul pragmatic şi rece al filosofiei de afacere occidentală. Nu a ştiut că în România trebuie să-ţi “balcanizezi” afacerea şi să nu te aştepţi imediat la profit cîteodată trebuind să aştepţi chiar ani buni. Dorind cu orice preţ să-şi vadă afacerile bine unse precum un mecanism de ceas elveţian, Michael Ringier de fapt, a dat-o în bară. Iar acum, în ceasul al 12-lea vrea să vîndă. Probabil că într-un final va decide să vîndă tot. Şi probabil că singura lui grijă este ca măcar vînzarea unei părţi din publicaţiile ce aparţin grupului Ringier să fie făcută “pe profit”. De altfel, Michael Ringier a declarat recent că trustul său de presă este supus unui audit pentru a vedea cine pleacă şi cine rămîne în barca Ringier. Ce se ştie în acest moment este că grupul elveţian se află în negocieri avansate cu PubliMedia ce aparţine grupului Pro patronat de Adrian Sîrbu.
DISPERAREA lui Ringier
May 18th, 2009
VR No Comments »