Un grup marunt de infractori, scatofagi si bautori de urina, cazuti din coada de gaze si praf a cometei new-age-iste venita direct de la Mamona, si care se foloseste de dominarea prin sex, abundent, inversionist si in grup, plus spalarea pe creier, pentru a desfasura activitati de culegere de informatii si crima organizata, s-a infiltrat in politica, servicii, justitie, administratie si, dupa cum voi prezenta, mai jos, in Biserica Ortodoxa Romana, de la manastiri pana la mitropolii. Planul dateaza din anii ’90. Este vorba de MISA.
La alegerile prezidentiale din acest an, am demonstrat implicarea activa in politica a sectei MISA. Baieteii si fetitele lui guru au iesit care cum au putut, mai pe strase, mai pe din dosuri, pentru a-l sustine, prin intermediul agentului filo-rus Cozmin Gusa, pe “prostanacul” lui Iliescu, Mirciulica Geoana. De data aceasta, adeptii lui “Grieg” Bivolaru, fratele parlamentarului penal al PSD Gabriel Bivolaru, aparat de Nastase si gasca pe treptele Tribunalului, nu au mai fost deranjati de masiva componenta masonica a sustinatorilor navetistului de Moscova, pentru care facea lobby inclusiv Kondyakov, general GuRU-ist si “Mare Secretar al Marii Loji Masonice a Rusiei”. Inca o dovada ca asa zisa campanie anti-masonerie a lui guruica e de fapt nada pentru fraieri, ca sa-i atraga ca musca la rahat, pentru a le pune un borcan in cap (na ca si rimeaza). Am publicat informatia ca MISA il sustine pe Geoana, in exclusivitate in presa romana. George in Curentul si eu pe Blog Roncea, impreuna cu o dovada a practicilor de magie neagra ale guruistului (ziceti ca e SF dar nu e). Se pare ca i-a afectat la pipota, atat pe “Grieg”, care sta “in exil” la Paris (atentie Parchet, daca il mai cautati cumva!), cat si pe locotenentii lui. Mai ales ca Geonica masonica n-a mai iesit si el guruica de Romanica. Iar ieri, saracul, si-a serbat singur ziua, fara Dan Puric sau Ion Iliescu si Bogdanel Chiriac, cu mii de focuri de artificii.
Dar faptul ca le-am mai dejucat o operatiune, atragand atentia asupra deviatiilor moldo-stiliste ale unui alt yoghin MISA (ok, ex-yoghin, daca exista asa ceva), care a ajuns acum mare predicator si isi dorea sa atraga Manastirea Petru Voda intr-un hau de inspiratie KGB, chiar nu mi-au putut ierta. Asa ca au pus un “hacker” MISA, infiltrat in BOR si ajuns chiar administrator al Trinitas, sa ma atace venal pe You Tube cu o serie de minciuni tampe, dar care la ora asta circula pe internet, cu valente penale. Colegii mei CIA-isti (just kidding) m-au ajutat sa-l reperez. Surpriza, si nu prea: yoghinul e acum sub acoperire de “ierodiacon”. In imaginea de mai jos vedeti locul de unde a fost postat filmuletul denigrator impreuna cu alte amenintari puerile trimise pe blog.
Amaratul care se da calugar pe la Manastirea Golia din Iasi, se lauda pe site-ul de agatat fetite si baietei Neogen ca “sta 20 de ore pe internet” – oare cand se mai roaga? – si mai are si un blog. Unde repeta mesajul anonim din video-ul retard de pe You Tube (ca “ne ataca CIA”), si mai isi permite si altceva, pentru care va trebui sa plateasca conform normelor bisericesti – pentru ca imi inchipui ca nu i s-a dat binecuvantare pentru asa ceva: il face pe bunul Parinte Justin Parvu, mare duhovnic al Ortodoxiei romane si fost detinut politic cu 17 ani de inchisoare grea, nici mai mult nici mai putin decat “Satana”. Priviti de unde provine postarea de pe blogul sau, practic de unde se afla Manastirea Golia, si comparati cu imaginea de mai sus:
Personajul, care poarta numele de Serafim Pantea, si e un fost falsificator de acte manastiresti – trimis tinta de la Timisoara ca sa-l supravegheze pe Parintele Ioanichie la Sihastria, fara sa-i reuseasca pentru ca acesta l-a trimis la Secu -, nu e singurul yoghin (ma rog, fost yoghin, daca vreti) care-si permite sa-l insulte pe Parinte si sa-i dea lectii “duhovnicesti” de sub acoperirea de calugar. Mai stim noi cativa. Atat prin zona moldava, unde le place kaghebistilor, ca sa fie mai aproape de Centrala, dar si, ce coincidenta!, chiar la Bucuresti, unde, in exact aceeasi perioada, un alt yoghin, de data asta fara barba, si-a permis cu un “curaj” de neinteles sa faca un fals in acte publice, cu tinta tot asupra Parintelui. Desigur, in cazul acesta iesean, al atacarii “anonime” a persoanei mele si a insultarii Parintelui Justin, pe langa Staretul Manastirii, si Mitropolitul Teofan trebuie sa raspunda dar si Trustul Trinitas, unde baietasul care se crede calugar de budha este angajat. Inainte de a-i publica marlaniile pseudo-diaconului care se crede deja vedeta de Evz si Acasa.ro, mai amintesc ca regretatul Patriarh Teoctist mi-a inmanat o data spre consultare un foarte interesant Raport privind numarul yoghinilor (ma rog, “ex” yoghinilor) intrati, valuri-valuri, in manastiri. Sa nu-si inchipuie ca nu sunt stiuti. Practica e veche. Cam de cand s-a inventat si prostitutia.
Prezint mai jos neroziile acestui dezaxat care intineaza menirea calugariei si ii solicit oficial Inalt Prea Sfintitului Teofan sa actioneze in consecinta, pana nu trimit Politia sa-l ridice din chilie pe tovaraselul yoghin Serafim Pantea. Dumnezeu sa-l ierte!
Semnat: Guru Rimpoche
PS: Imi pare rau pentru oamenii buni dar dusi de nas din MISA si chiar le urez sa se insanatoseasca grabnic, daca se poate fara spectacolele lui Dan Puric. Nici lui Geoana nu i-au adus noroc.
Pomul după roadă, omul după faptă iar duhovnicul după ucenici
6 July, 2010 – 17:31
O vorbă mai veche spune că se cunoaste pomul după roadă iar omul după faptă. Eu as adăuga că se cunoaste si duhovnicul după ucenici. Bate un vânt aprig de dezbinare peste Biserică, cel putin pe la noi. Asta mai ales pentru că se lucrează după metodele de dezinformare specifice pentru CIA si alte servicii de contrainformatii, spunând una într-un colt si nerecunoscând nimic după aceea în mod oficial, se macină credinta si nervii oamenilor.
Cum stii că un pom e bun sau rău? Dacă face mere e bun, dacă nu face roade, e bun… de foc. De unde stii dacă un duhovnic are toată tigla pe casă sau are probleme cu iluminarea la mansardă? Te uiti la ce propovăduiesc ucenicii lui sau, în cazul în care l-au înregistrat, te uiti la ce propovăduieste el si te lămuresti. Dacă îndeamnă la curătie, la rugăciune, la post si la participarea la sfintele slujbe, sunt sanse mari să fie cu capul pe umeri. Dacă vezi că îndeamnă la divort pe motiv de buletin, la neîmpărtăsirea împreună cu preoti si ierarhi pe motiv de permis de conducere sau alte asemenea aberatii, punând mai presus o nenorocire de sâmbure de siliciu, o bucată de piatră, decât ceea ce ne-au învătat părintii, acela este schismatic si este posibil să fie si eretic, pentru că mă îndoiesc sincer că învătătura pe care o propovăduieste are ceva cu în comun cu învătătura Bisericii. Totusi în ceea ce priveste acuzatia de erezie astept mai întâi cuvântul sinodului, că asa m-au învătat pe mine părintii mei, Dumnezeu să le dea mântuire, să fiu ascultător si nu neascultător.
Învătături de genul că nu era o problemă dacă te lepădai de Hristos de ochii partidului – de parcă am fi musulmani – îmi întăresc si mai mult gândul că nu are nicio treabă cu Hristos si cu învătătura Bisericii. Când cu crucea, când cu dracu’? Păi cum vine asta? Nu ne-a învătat Hristos că cel ce se rusinează de El înaintea oamenilor va fi rusinat la judecată? Nu ne-a învătat Hristos că nu putem fi si cu Dumnezeu si cu Mamona?
Multi mi-au spus că-i bătrân, senil si au încercat în alte astfel de forme să-i ia apărarea. Eu spun că cel ce a trăit si a propovăduit toată viata neascultarea, ajunge la bătrânete să nu se mai poată ascunde. Se zice că Dumnezeu când vrea să te batjocorească, mai întâi îti ia mintile. Iar Duhul nu face dezbinare în Biserică, orice ar crede unii neascultători si schismatici. Nici o împărătie care se dezbină în ea însăsi nu poate să stea.
Cel ce face dezbinare în Biserică îsi merită numele de Satană. Amin.
https://www.serafimpantea.ro/2010/07/06/pomul-dupa-roada-omul-dupa-fapta-iar-duhovnicul-dupa-ucenici
Despre mine
M-am născut geniu. Am fost educat între timp. Încerc să-mi revin.
Am început să învăt să lucrez pe calculator prin 1984.
Primul meu profesor într-ale calculatoarelor a fost doamna Ildiko, o colegă a mamei, profesoară de fizică. Apoi am învătat cu domnul profesor Ionut Cristescu de la Casa Pionierilor si Soimilor Patriei din Timisoara. Am luat câteva premii nationale cât am fost sub îndrumarea lui.
Desi am avut profesori foarte buni, cele mai multe si mai interesante lucruri le-am învătat singur, căutând, citind, întrebând. Acesta este si scopul acestui sit. Să mă ajute să învăt mai mult. Iar dacă se vor găsi si altii care să considere utile articolele de aici, cu atât mai bine.
Cei care mă stiu mai bine, nu se vor mira de faptul că scriu cu liniută ca să fie scurt, clar si la obiect. De asemenea se stie că nu mă încurc să tin minte datele, că timpul are rostul lui, asa că am un fel de răboj mai deosebit cu care adun vremea.
– părintii mei au pregătit designul în ziua Sfântului Mare Mucenic Eustatie
– născut de Sfântul Elisei
– botezat de Sfântul Pantelimon
– călugărit de Florii
– hirotonit în ziua Sfântului Daniil Stâlpnicul
– plecat mai departe… când mi-o veni vremea
Monahism contemporan
Posted in Reportaj on January 18, 2010 by oanahincu
“Am o gramadă de prieteni şi foarte puţine prejudecăţi”
“În ciuda aparenţelor sunt o persoană foarte pasională”
Călugăr ierodiacon la Mănăstirea Golia, Serafim Pantea iese din tiparul clasic al hainei pe care-o poartă. S-a născut la Timişoara, de ziua Sfântului Elisei iar acum îşi face ascultarea la Iaşi, la Golia fiind aproape de pasiunea din copilărie, calculatorul, la care aproape renunţase pentru a fi un bun monah. Îi plac vinurile rosii vechi, îl enervează rea-voinţa şi urmăreşte oricând cu plăcere filmele lui Chaplin.
Cum a ajuns călugăr
Încă din liceu a început să studieze mai îndeaproape tainele Bisericii dar până să ia o decizie finală a încercat mai multe. “Am practicat yoga”, spune Serfaim, dar asta nu i-a adus suficiente împliniri. “Erau mai mult nişte execrciţii fizice de autocontrol”, spre deosebire de religia ortodoxă, unde adevarata luptă şi autocontrolul ţin de planul spiritual în primul rând. După ce a terminat studiile liceale, dorinţa şi nevoia de a-şi găsi locul au devenit mai arzătoare. A intrat printre primii zece la Facultatea de Automatică şi Calculatoare dar odata ce şi-a descoperit calea a renunţat la pasiunea din copilărie pentru rasa călugărească. De la rugaciunile spuse încontinuu pe străzile Timişoareai, a ajuns în Moldova, la Mănstirea Sihăstria. Deşi părinţii nu au fost de acord cu decizia lui, “contează foarte mult să înţelegi ce-ţi doreşti de la viaţă” spune Serafim, şi astfel, de la Sihăstria a fost trimis la Mănăstirea Secu, de unde, la îndemnul Înalt Prea Sfinţitului Daniel a venit la Iaşi şi a urmat cursurile Facultăţii de Teologie.
Misterioase sunt căile Domnului
La dragostea pentru calculatoare renunţase pentru că şi-a dorit mai mult să devină “doctor în rugăciune”, asa cum spune el pe un ton glumeţ, decât un bun programator, deşi fusese sfătuit să îşi termine studiile începute. Odată ajuns la Mănăstirea Golia, parte din ascultarea lui a fost legată de administrarea reţelei de calculatoare a tipografiei, şi astfel, şi-a putut relua vechea pasiune. “Nu întotdeauna ies lucrurile asa cum ai dori, dar dacă eşti atent la semne şi ai rabdare, Dumnezeu îţi îngăduie să vezi pentru o clipă capătul tunelului, să vezi ce lucruri extraordinare sunt la capat.”
Nici jocurile pe calculator nu-i sunt necunoscute. “MMORPG-uri am jucat pentru că am fost provocat, mai mult a fost un studiu social”. (engleză: Massively multiplayer online role-playing game), este un gen de jocuri pe calculator. Este un joc în care un numǎr mare de jucǎtori interacṭioneazǎ unul cu altul într-o lume virtuală. Jucǎtorul îşi asumǎ rolul unui caracter ficṭional (într-o lume fantasticǎ, de obicei) şi preia controlul asupra acṭiunilor lui. Jocurile MMORPG se disting de cele tip single player sau cele din reṭea prin numărul de jucǎtori şi prin faptul că lumea persistă de-a lungul timpului.)
“Am iubit şi iubesc libertatea”
“Nu sunt în altă parte decat mi-aş dori să fiu, nu vreau să plec din Mănăstire, şi nu sunt omul care nu ar putea să se descurce”. “Înainte de a intra în Mănastire am avut oferte serioase de lucru”, spune Serafim.
Daca a avut vreo dată îndoieli asupra drumului său în viaţă, ele s-au spulberat odată cu hotărârea luată acum cativa ani de a se muta pe Muntele Sfânt. “M-am dus acolo pentru că am crezut că asta vreau să fac, că de asta aveam nevoie, dar aşa cum m-am dus, tot la fel m-am şi întors. Nu am putut rămâne acolo.”
“Unde am vrut, acolo m-am jucat…adica ce am vrut sa fac, cam aia am facut. Am fost şi sunt o fire destul de independentă”. Călugăria nu-i îngrădeşte libertatea, “a-L servi pe Dumnezeu înseamnă libertate” pentru Serafim.
Consideră că Mănăstirea este locul în care are “cea mai mare capacitate de împlinire”, nu crede ca “un om poate fi împlinit cu adevărat vreo dată pentru că altfel nu ar mai avea nimic de făcut”. Scopul lui este mântuirea, cât despre rolul lui spune că nu ştie tot timpul ce trebuie să facă, iar când nu ştie, preferă să nu facă nimic, decât să facă ceva greşit. “Prefer să învăţ din experienţele celor în care am încredere”, mărturiseşte Serafim.
“Doamne dă-mi răbdare, dar dă-mi-o acum!”
“Viaţă mai agitată decat de când sunt în Mănăstire n-am avut niciodată”. Glumeşte spunând că “răbdarea e să stai liniştit, să nu faci nimic şi să aştepţi să treacă”. “Comparat cu viaţa de familie, monahismul este mult mai intens, atunci când cazi, căderile sunt mult mai mari şi mai dureroase, atunci când o iei la fugă, chiar fugi, zbori”. “Este o luptă extraordinară să te schimbi pe tine”, este un proces de durată, care nu se poate înfăptui peste noapte, sau de la o zi la alta admite pe un ton grav. Trăirile sunt mai intense, “călugării nu prea au cu cine să se certe decât cu ei înşisi”, toate gândurile sunt doar în mintea lor, nu pot trânti nici o uşă, nu pot fugi nicăieri de ei înşişi aşa cum se mai întâmplă în lumea laică uneori, explică Serafim cu răbdare.
Despre societatea acutuală
Societatea de astăzi este “perfectibilă, se poate şi mai bine, dar e loc şi de mai rău”. Legat de media remarcă promovarea scriiturii tabloide sau semi-tabloide, faptul ca picanteriile sunt în prim-plan şi regretă că lucrurile frumoase, simple, de care lumea are atât de mare nevoie, sunt minimalizate sau chiar excluse din mass-media.
“Mai bine încerci să înţelegi ce se întâmplă decât să încerci să schimbi lumea cu totul. Încercarea de a schimba lumea cu totul duce de multe ori la nebunie”. Nu putem să nu admitem acest fapt decât dacă facem abstracţie de istorie şi de viaţa de zi cu zi. “Încercarea de a înţelege lumea aduce mai multă înţelepciune”.
Multă lume la auzul cuvantului “călugăr” îşi imaginează o persoană sobră, cu nişte idei bine stabilite şi inflexibile, a căror experienţă de viaţă nu-i face apţi în a da sfaturi celor cu o familie lumească, care nu au prieteni în afară de Dumnezeu şi Sfinţi. “Am simpatii si antipatii la prima vedere. Dar în ciuda aparenţelor sunt o persoană foarte pasională.”
Despre Serafim, cei apropiaţi spun că este un bun prieten şi confident, un om deschis către comunicare, în principiu, pe orice temă. “Am o gramada de prieteni şi foarte puţine prejudecăţi, ca să nu spun că n-am deloc că poate nu le-am descoperit încă”, spune chiar el. Nu are subiecte tabuu dar preferă să evite subiectele sensibile pentru interlocutor. Pe lângă calculatoare, adoră florile, natura, se bucură de o ploaie vară ca un copil la vederea unei jucării abia primite. Citeşte când are timp, cărţi în engleză şi franceză, “este un foarte bun exerciţiu de limbă, pentru că nu am ocazia să vorbesc prea mult în limbile respective de obicei”. Din când în când îşi alege un motto care să-i reamintească ce are de făcut.
“Să nu crezi tot ce auzi, să nu spui tot ce ştii, să nu faci tot ce poţi”.