Declansarea in plina Saptamana Mare a unei campanii de propaganda homosexuala stradala, cu un continut socant, rezultat din folosirea imaginii unui bebelus care are o bratara cu inscrisul “HOMOSEXUAL”, a starnit proteste la nivel national. Campania este sincronizata cu “manifestarea privata” Mr Gay Europe, desfasurata chiar de Florii la Predeal, Poiana Brasov si Castelul Bran. Activistii homosexuali voluntari in cadrul campaniei PSI – acronimul lui Population Service International – au afirmat ca este vorba de 50 de panouri, bannere si mash-uri intinse in sapte orase mari din Romania, printre care Bucuresti, Iasi si Timisoara.
Panoul din Timisoara a fost deja desfiintat (foto) ca urmare a protestelor locale, reflectate de Opinia Timisoarei si sustinute de deputatul Marius Dugulescu. Practic, Primaria din Timisoara a constat ca nu exista o autorizatie valabila pentru amplasarea lui, chiar langa Hotelul Continental, in plin centrul orasului. Deputatul de Timis, Marius Dugulescu, a afirmat despre acest afront adus moralei crestine: “Eu le recunosc drepturile, insa sa si le tina in spatiul intim nu in spatiul public, in centrul Timisoarei. Eu am ramas stupefiat de acel afis, din care vad un copilas purtand acea inscriptie ca si cand ar avea catuse. In timp ce toti crestinii se sfiintesc si se pregatesc de Paste, aceasta minoritate imprastie mizeriile in spatiul public. Eu nu agreez promovarea de acest gen inaintea praznicului Invierii Mantuitorului”.
In Bucuresti, au fost depistate pana acum astfel de mesaje provocatoare care lezeaza marea majoritate a romanilor, cat si drepturile copilului, in Piata Unirii, Calea Stirbei Voda – Cismigiu, Bulevardul Stefan cel Mare si Bulevardul Carol colt cu Mosilor. Asociatia Pro Vita Bucuresti a intervenit prompt si a sesizat deja Directia Generala pentru Protectia Copilului, impreuna cu Alianta Familiilor din Romania.
“Vă solicităm prin prezenta o luare de poziţie urgentă faţă de campania publicitară în care este utilizată imaginea unui copil nou-născut purtând o brăţară pe care scrie “HOMOSEXUAL”, cu menţiunea “Orientarea sexuală nu este o boală, nu este o alegere””, se afirma in Adresa celor doua organizatii, publicata in exclusivitate de Ziaristi Online. “Considerăm că acest tip de reclamă este mincinoasă, manipulatoare şi produce scandal public. Mai presus de toate, considerăm inacceptabilă folosirea imaginii unui copil nou-născut pentru promovarea homosexualităţii, ştiut find că orientarea sexuală se formează la pubertate ca o consecinţă a educaţiei şi nu este un “dat” natural”, atrag atentia Pro Vita Bucuresti si Alianta Familiilor. Cele doua organizatii ale societaii civile, dedicate protejării şi promovării valorilor familiei şi copilului născut şi nenăscut, în România, au alertat si Politia si Primariile din mai multe orase. In Sesizarea catre Primaria Municipiului Bucuresti, obtinuta de Ziaristi Online, primarul Capitalei Sorin Oprescu este solicitat ca “prin prezenta să luaţi urgent măsurile care se impun faţă de campania publicitară în care este utilizată imaginea unui copil nou-născut purtând o brăţară pe care scrie “HOMOSEXUAL”, cu menţiunea “Orientarea sexuală nu este o boală, nu este o alegere”. Această campanie produce scandal public şi ultraj contra bunelor moravuri. Organizaţiile noastre au sesizat deja organele de Poliţie locală precum şi Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului, întrucât considerăm inacceptabilă folosirea imaginii unui copil pentru promovarea homosexualităţii“, se arata in Protestul organizatiilor. Ramane de vazut daca Primaria Capitalei si organele de Politie vor fi la fel de receptive ca cele din Timisoara.
Pana atunci, un grup ad-hoc de cetatenti indignati a actionat civic corectand partial unul dintre panourile dispuse in centrul Bucurestiului, in Piata Unirii, chiar vis-a-vis de Jandarmii care pazesc Blocul Sitraco.
Continuarea la Ziaristi Online