Toti oamenii presedintelui… Sorin Ovidiu Vintu. Asociatii puscariabilului FNI, Sorin Freciu, Mihai Craiu, “Andi” Lazescu & Co, fac milioane de euro cu PD-L, ICR si Guvernul BOC. O noua afacere in care Patapievici pupa unde a scuipat Udrea

Sper ca nu mai e pentru nimeni un secret ca onorabilul presedinte al ICR merge la piata cu Volvo-ul din dotare de la domnu’ Vintu. Daca unii mai nestiutori nu au aflat inca, sa citeasca documentul Agentiei Nationale de Integritate (ANI) remis asociatiei Civic Media si publicat in exclusivitate de Curentul, intr-un articol revelator. Hai, asta am inteles. Saracu’ bugetar, n-are cu ce sa umble. Ceva mai ciudat mi s-a parut insa cand am aflat ca amploaiatul lui Vintu si fostul asociat in afaceri tenebroase, cum ar fi Gelsor si FNI, Sorin Ovidiu Freciu de la Monkey Channel, pardon!, Money Channel, face cam un milion de euro pe luna din fondurile… PD-L. Da, ati citit bine. O ancheta aici si alta aici. Hai, mi-am zis, o scapare… doua. Dar, totusi, cand alt asociat al mogulului de Delta, fostul vicepresedinte al tineretului comunist universitar pe Iasi, “Andi” Lazescu, primeste o sinecura gen… TVR, cea mai importanta institutie de spalat creierele natiunii, si cand aflu ca “concurenta” pe care o are e Ada Mesesan ex-red-sef Newsin, deci tot o fosta angajata de-a devalizatorului FNI, parca ceva incepe sa puta. Si cand ne mai gandim si ca tatucul Blaga la catorist pe partenerul de afaceri al lui Vintu, Mihai Craiu, cu vreun milion de euro pentru Realitatea TV, la care se mai adauga si stirea de mai jos, relatata de scriitorul anti-comunist Radu Portocala, din care aflam ca, acolo unde a scuipat, pardon!, reziliat Elena Udrea pupa acum Patapievici, pentru ca acelasi Craiu a obtinut un contract de publicitate de la ICR, care se poate dezvolta in milioane de euro, parca putoarea aia de care vorbeam incepe sa se transforme intr-o duhoare care strabate dinspre toti oamenii presedintelui… Sorin Ovidiu Vintu. Cititi mai jos:

Despre absurditatea publicitară pe vreme de criză

de Radu Portocală

Anul trecut, absurda inţiativă publicitară Udrea-Patapievici (un supliment turistic în săptămînalul parizian “Figaroscope”), care a dus la plecarea pe apa sîmbetei a unei sume ramase necunoscută, a provocat cîteva discuţii, dar nici o reacţie serioasă. Prin urmare, ICR recidivează taman acum, în plină criză, cînd guvernul nu mai pridideşte să caute soluţii pentru a face economii. Şi, fireşte, recidivează grandios.

În primul rînd, scrie “Mediafax”, societatea Media Consulta International, al cărei acţionar majoritar este Mihai Craiu (fost asociat al lui Dan Voiculescu şi actual asociat al lui Sorin Ovidiu Vântu), “a cîştigat prin licitaţie un contract de prestare de servicii de publicitate pentru cinci centre ale Institutului Cultural Român, din Berlin, Istanbul, Londra, Paris şi Stockholm, in valoare de 129.316 euro fără TVA.”

O sumă destul de mare în aceste vremuri de mizerie generalizată. O sumă care însă e un fleac pe lîngă ce urmează. “În Berlin campania de promovare presupune colaborarea atît cu publicaţii de cotaţie internaţională, cît şi în mediul online, spoturi radio şi expunerea afişelor publicitare. Pentru Istanbul sînt pregătite campanii dinamice de promovare implementate [adică difuzate, nota mea] în presa scrisă, pe posturile de radio locale, însoţite de amplasarea unor afişe publicitare în punctele cheie ale oraşului. Activităţile de promovare pentru Londra, Paris şi Stockholm se pot remarca prin instrumentele de creaţie folosite în conturarea unei campanii de publicitate [???, nedumerirea mea] difuzate pe staţiile radio locale, în ziarele şi revistele de top, precum şi în spaţiile advertoriale [adică publicitare, nota mea] din cele mai aglomerate intersecţii şi staţii de metrou.”

Un astfel de proiect megaloman va costa milioane de euro. Cum va fi el finanţat într-o ţară în care s-a încercat pauperizarea absolută a pensionarilor ca soluţie strîmbă pentru ieşirea din criză? E oare normal ca o instituţie a statului să se lanseze în astfel de aventuri financiare – care, în plus, nu vor aduce nici un beneficiu -, în timp ce României i se prezice un colaps economic iminent? Oare opoziţia nu mai serveşte chiar la nimic?

Aş adăuga că, în afară de cîteva afişe mai degrabă modeste, n-am văzut niciodată, în 28 de ani, vreo campanie publicitară a unuia dintre institutele culturale străine care activează la Paris. Şi-o fi pierdut oare în asemenea măsură muşteriii Institutul Cultural Român? Sau aruncarea banilor pe geam va fi prezentată drept o probă de activitate frenetică şi victorioasă?

portocala.wordpress.com

You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Toti oamenii presedintelui… Sorin Ovidiu Vintu. Asociatii puscariabilului FNI, Sorin Freciu, Mihai Craiu, “Andi” Lazescu & Co, fac milioane de euro cu PD-L, ICR si Guvernul BOC. O noua afacere in care Patapievici pupa unde a scuipat Udrea”

  1. cetatean debusolat says:

    Pai sa ma ierte bunul Dumnezeu, dar la care presedinte se face referire ? Sau ideea este generala, indiferent de sex, nume, perioada de dominatie (pardon, presedentie!)?
    Ideea este aceeasi : LA VREMURI NOI, TOT NOI !
    VIN AI NOSTRI, PLEAC-AI NOSTRI,
    NOI RAMANEM TOT CA PROSTII !

  2. jan dinu says:

    Sper ca pe – Niculae Popa din “BALI ” iL face
    – Basescu – “presedintele consiliului impotriva defaimarii ”
    care veghiaza ca stirile “auzite dupa ureche “sa nu lezeze
    demnitarii shi bishnitarii tzarii cu rea vointza shi credintza mai
    ales cind sunt “fixati candidati “…in Tziganiada din Carpati …!
    Se cer masuri ferme impotriva abuzurilor care incalca
    – constitutia hotilor – cu motive paleative !
    Succes shi progres !
    JD-USA

  3. babydoll says:

    ai lucrat vreodata la elaborarea ofertelor si a documentatiei pentru vreo licitatie de genul acesta?
    la pariu ca nu…asa ca habar nu ai ce munca presupune…
    in schimb,iti dai cu parerea ca un “adevarat” expert;
    si, ca macar acum sa intelegi ce inseamna promovare si proiecte publicitare la ICR, intra asa, ca un expert ce esti si macar dintr=o minima curiozitate, ca sa nu mai vorbesti “pe dinafara”, pe site-ul ICR, la fiecare din centrele culturale din strainatate;oamenii aceia chiar muncesc la promovarea culturii si artistilor romani, asa cum sunt ei, buni sau mai putin buni, cunoscuti sau geniali,dar anonimi…
    orice persoana care se pretinde jurnalist, fie si de blog, se documenteaza (serios)-din cel putin 3 surse- si nu poneste cu o opinie deja formata, ca tine;
    si nici nu se da mare cunoscator intr-o zona in care e blank.
    iti doresc successuri nelimitate

Leave a Reply

Powered by WordPress

toateBlogurile.ro

customizable counter
Blog din Moldova