Summitul NATO a pus in umbra un eveniment care ar fi meritat mult mai mult spatiu in media autohtone. Este vorba despre accidentul de masina al sefului statului, din ziua de 30 martie.
de Diana G.Boboc
Evenimentul a ridicat, totusi, cateva semne majore de intrebare, dar comentariile din presa s-au oprit, sufocate de tavalugul informatiilor despre vizita lui Bush & comp. Vom incerca, in cele ce urmeaza, sa analizam cateva dintre implicatiile scandalului mai sus pomenit, pentru ca ele ar putea fi mai mari decat par la prima vedere.
Un accident bizarSa reamintim, pe scurt, ce a relatat presa: presedintele Traian Basescu a fost implicat pe 30 martie, in jurul orei 17.30, intr-un accident de circulatie. Tamponarea a avut loc in apropierea parcului Cismigiu, in fata Primariei Capitalei. In urma impactului nu a fost nimeni ranit, insa seful statului a fost amendat cu 100 de lei si a primit trei puncte de penalizare, la fel ca si ceilalti doi soferi implicati in accident. Conform politistilor, testul alcoolemiei ar fi iesit negativ. Traian Basescu si cei doi soferi ai masinilor implicate in accident s-au deplasat imediat la biroul de accidente usoare din strada Candiano Popescu, unde au anuntat accidentul auto. Presedintele a fost insotit de purtatorul sau de cuvant, Valeriu Turcan, si de generalul de brigada SPP, Cristian Cretu. „S-a intamplat! Ma uitam la cladirea primariei, chiar la balconul primarului, si nu am vazut masinile din fata“, a declarat Traian Basescu pentru „Realitatea TV“. Presedintele, care era escortat de dispozitivul de protectie al SPP, se deplasa, conform Administratiei Prezidentiale, catre Palatul Cotroceni. Serviciul de Protectie si Paza a sustinut insa ca seful statului se afla „intr-o deplasare privata“. Toti soferii implicati au fost sanctionati contraventional cu patru puncte amenda si cu trei puncte de penalizare, conform comisarului Christian Ciocan, purtatorul de cuvant al Politiei Capitalei, care a precizat ca seful statului a platit pe loc doua puncte de amenda.
https://www.qmagazine.ro/
Citeste varianta integrala a articolului in revista Q Magazine, disponibila la punctele de difuzare a presei!