“Intr-un context social in care problemele etnice sunt inca o problema majora, a sti mai multe despre trecut ar putea da elevilor impulsul de a vedea mai limpede in viitor. Romania este locul unde trei dictaturi, intre 1938 si 1989, au blocat in diferite feluri accesul la trecut. Faptul ca in Romania au existat lagare de exterminare este deseori ignorat. Ion Antonescu (liderul fascist roman din timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial) este perceput ca un erou care a luptat impotriva comunismului si este onorat prin statui ridicate in intreaga tara.”
Asta se scrie, pe langa alte prostii (foto-dovada mai jos), despre “Era Holocaustului”, in prezentarea unui Festival de Film al drepturilor omului (One World Romania – 11 – 17 Martie 2013) organizat de Asociatia One World Romania si Centrul Ceh Bucuresti, cu Partener principal Programul Statul Stramb al Konrad-Adenauer-Stiftung – care se prezinta drept o fundatie conservatoare – si este sustinut “cu spume” de Pilsner Urquell (traiasca berea!).
Draga Konrad-Adenauer-Stiftung, a spune ca Antonescu a fost “fascist” – prin intermediul unei fundatii germane, care ar trebui sa stie cel mai bine cum se mananca fascismul si nazismul – si ca mai este si “este onorat prin statui ridicate in intreaga tara”, ca sa nu mai vorbim de chestia cu lagarele din Romania, este ca si cum ai spune acelasi lucru despre statuile lui Hitler care se preumbla prin Germania de capul lor (e drept, unele sunt vii si dau ordine Romaniei): adica “o minciuna enorma pe plan cosmic”, vorba profesorului Vladimir Iliescu.
In cazul in care chiar nu stiti, pe vremea tatukului “post-comunistilor” din Romania, Ion Iliescu, actualul puscarias de la Jilava, Adrian Nastase, a dat o lege aberanta prin care toate statuile Maresalului Antonescu din Romania au fost demolate si distruse in mai putin de o saptamana, inclusiv cea aflata in curtea Bisericii ctitorita de familia sa (foto sus), Sf. Constantin si Elena din Bucuresti, deci pe o proprietate privata care nu apartine “statului roman”.
Chestiunea ca este perceput ca erou national ati nimerit-o. S-a confirmat si la concursul national organizat de TVR “Mari Romani”. Insa, va asigur, nu o sa reusiti sa schimbati aceasta perceptie cand o dati cu minciuna inainte pe scari mai ceva ca colegii Dvs de la Kremlin-Soviet-Stiftung. Poate Konrad-Adenauer-Stiftung ar trebui sa se ocupe de bustul unui criminal de razboi care a ucis evrei si romani cu mana lui, in Ardealul ocupat de unguri, de unde au fost trimisi spre lagarele mortii evreii care nu au scapat in Regatul Romaniei, al carui conducator era… “criminalul fascist” Antonescu. (Vezi: Bustul Maresalului Antonescu, jos, bustul criminalului Wass Albert, sus!)
Profit de ocazie pentru a anunta ca profesorul Vladimir Iliescu va da maine, prin intermediul portalului Ziaristi Online, o replica epocala acuzatorilor lui din Procesul Holocaustului (Vezi Scandalul holocaustului de la Academie se intoarce: Ionel Haiduc regreta si se disociaza de afirmatiile istoricului Vladimir Iliescu. VIDEO)
PS: La acelasi festival, al carui partener este si Muzeul Taranului Roman, presedintele homosexualilor din Romania, doamna Florin Buhuhuceanu, o va prezenta pe “preoteasa” care l-a “cununat”, in cadrul unei “proiectii speciale” a unui film homosexual, “Ma cheama Kuhru”, sau ceva de genul asta, care va avea loc in fostul sediu al SRI de la SNSPA (se pare ca le place acolo…). Intrarea este libera. 🙂
UPDATE: Ne-a comentat pertinent cuplul IVS si AH. Iata mesajul:
AH/ФЮРЕР şi IVS/ЌОБА
13.03.2013, ora 3 pm – Kremlin – Noi am văzut “Odessa” – o porcărie, iar Florin Iepan ăsta … să-l ajute Satana! Totul este regizat şi, cred ei, holocaustiştii, că vor reuşi să-şi impună PROSTIILE: supărarea pe Academia Română, descoperirea colosală cum că holocaustul brun ar fi numărat 15-20 milioane de victime, identificarea a 42 500 lagăre în Europa lui Hitler (atenţie – nici 42 501, nici 42 499!), iar acum Fundaţia “Adenauer” care-l depistează pe mareşalul Antonescu ca … fascist şi, de ieri, această peliculă despre Odessa … Realitatea este că şi unii, şi alţii sunteţi departe de adevăr, de sursele cunoscute (cel puţin Florinul din Timişoara n-a văzut nici măcar Muzeul de Istorie din Odessa), iar holocaustiştii au atins PARANOIA, situându-se nu PE LÂNGĂ, ci ÎN AFARA ISTORIEI! Iar, dacă-i vorba de Odessa în octombrie 1941, măi Iepane, de ce nu ai reţinut ceea ce a consemnat ATUNCI inegalabilul NICOLAE IORGA despre alungarea Românilor din BASARABIA în iunie-iulie 1940, şi anume:
“Se adună și cresc văzând cu ochii documentele și materialele, actele oficiale și declarațiile luate sub jurământ. Înalți magistrați și bravi ofițeri cari și-au riscat viața ca să apere cu puterile lor retragerea și exodul românilor, au văzut cu ochii lor nenumărate acte de sălbăticie, uciderea nevinovaților, lovituri cu pietre și huiduieli. Toate aceste gesturi infame și criminale au fost comise de evreimea furioasă, ale cărei valuri de ură s-au deslănțuit ca sub o comandă nevăzută. De unde atâta ură? Așa ni se răsplătește bunăvoința și bunătatea noastră? Am acceptat acapararea și stăpânirea iudaică multe decenii și evreimea se răzbună în ceasurile grele pe care le trăim. Și de nicăieri o dezavuare, o rupere vehementă și publică de isprăvile bandelor ucigașe de sectanți sangvinari. Nebunia organizată împotriva noastră a cuprins târguri, orașe și sate. Frații noștri își părăseau copiii bolnavi, părinții bătrâni, averi agonisite cu trudă. În nenorocirea lor ar fi avut nevoie de un cuvânt bun, măcar de o fărâmă de milă. Sprijin cald și un cuvânt înțelegător, fie și numai sentimental, ar fi fost primit cu recunoștință. Li s-au servit gloanțe, au fost sfârtecați cu topoarele, destui dintre ei și-au dat sufletul. Li s-au smuls hainele și li s-a furat ce aveau cu dânșii, ca apoi să fie supuși tratamentului hain și vandalic. Românimea aceasta, de o bunătate prostească față de musafiri și jecmănitori, merita un tratament ceva mai omenesc din partea evreimii, care se lăuda până mai ieri că are sentimente calde și frățești față de neamul nostru în nenorocire” (Nicolae Iorga, De ce atâta ură?, 6 iulie 1940, Neamul Românesc). Ce zici, Iepane? Nu ţi-e teamă de confruntarea cu Istoria. Foarte bine. Şi ţie şi holocaustiştilor tăi cu orice risc nu vă mai rămân decât două şanse: 1)să distrugeţi pelicula; 2) să ajungeţi a trăi din mila prostiilor cosmice pe care le debitaţi şi vehiculaţi! Am zis – Koba şi HA.
AH/ФЮРЕР şi IVS/ЌОБА
13.03.2013, ora 3 pm – Kremlin – Noi am văzut “Odessa” – o porcărie, iar Florin Iepan ăsta … să-l ajute Satana! Totul este regizat şi, cred ei, holocaustiştii, că vor reuşi să-şi impună PROSTIILE: supărarea pe Academia Română, descoperirea colosală cum că holocaustul brun ar fi numărat 15-20 milioane de victime, identificarea a 42 500 lagăre în Europa lui Hitler (atenţie – nici 42 501, nici 42 499!), iar acum Fundaţia “Adenauer” care-l depistează pe mareşalul Antonescu ca … fascist şi, de ieri, această peliculă despre Odessa … Realitatea este că şi unii, şi alţii sunteţi departe de adevăr, de sursele cunoscute (cel puţin Florinul din Timişoara n-a văzut nici măcar Muzeul de Istorie din Odessa), iar holocaustiştii au atins PARANOIA, situându-se nu PE LÂNGĂ, ci ÎN AFARA ISTORIEI! Iar, dacă-i vorba de Odessa în octombrie 1941, măi Iepane, de ce nu ai reţinut ceea ce a consemnat ATUNCI inegalabilul NICOLAE IORGA despre alungarea Românilor din BASARABIA în iunie-iulie 1940, şi anume:
“Se adună și cresc văzând cu ochii documentele și materialele, actele oficiale și declarațiile luate sub jurământ. Înalți magistrați și bravi ofițeri cari și-au riscat viața ca să apere cu puterile lor retragerea și exodul românilor, au văzut cu ochii lor nenumărate acte de sălbăticie, uciderea nevinovaților, lovituri cu pietre și huiduieli. Toate aceste gesturi infame și criminale au fost comise de evreimea furioasă, ale cărei valuri de ură s-au deslănțuit ca sub o comandă nevăzută. De unde atâta ură? Așa ni se răsplătește bunăvoința și bunătatea noastră? Am acceptat acapararea și stăpânirea iudaică multe decenii și evreimea se răzbună în ceasurile grele pe care le trăim. Și de nicăieri o dezavuare, o rupere vehementă și publică de isprăvile bandelor ucigașe de sectanți sangvinari. Nebunia organizată împotriva noastră a cuprins târguri, orașe și sate. Frații noștri își părăseau copiii bolnavi, părinții bătrâni, averi agonisite cu trudă. În nenorocirea lor ar fi avut nevoie de un cuvânt bun, măcar de o fărâmă de milă. Sprijin cald și un cuvânt înțelegător, fie și numai sentimental, ar fi fost primit cu recunoștință. Li s-au servit gloanțe, au fost sfârtecați cu topoarele, destui dintre ei și-au dat sufletul. Li s-au smuls hainele și li s-a furat ce aveau cu dânșii, ca apoi să fie supuși tratamentului hain și vandalic. Românimea aceasta, de o bunătate prostească față de musafiri și jecmănitori, merita un tratament ceva mai omenesc din partea evreimii, care se lăuda până mai ieri că are sentimente calde și frățești față de neamul nostru în nenorocire” (Nicolae Iorga, De ce atâta ură?, 6 iulie 1940, Neamul Românesc). Ce zici, Iepane? Nu ţi-e teamă de confruntarea cu Istoria. Foarte bine. Şi ţie şi holocaustiştilor tăi cu orice risc nu vă mai rămân decât două şanse: 1)să distrugeţi pelicula; 2) să ajungeţi a trăi din mila prostiilor cosmice pe care le debitaţi şi vehiculaţi! Am zis – Koba şi HA.
Răspunde
Hannibal, 15.3.2013, ora 15.10 – Tovarăşe “regizor” Iepan, bine ţi-au mai spus Hitler şi Stalin că matale te ţii de prostii … Încă mai ai timp să-ţi arzi pelicula. Nu ştiai că avem un film extra – “Odessa în flăcări”, 1942, realizat de celebra Cinecittà? Care, după războiul din 1939-1945 a găzduit atâtea producţii internaţionale – “Ben-Hur”, “Elena din Troia”, “Francis din Assisi”, “Cleopatra”, “La Dolce Vita”, “Satyricon”, “Traviata”, “Romeo şi Julieta”? “Odessa în flăcări” se pierduse, iar, după ce a fost recuperat, în 2010, instituţia de resort din Bucureşti a comunicat: “Cinematografia românească a primit un dar nesperat. De curând, presa italiană a scris despre un fapt cu totul inedit, anume descoperirea întâmplătoare în arhivele studiourilor Cinecittà din Roma a peliculei filmului “Odessa în flăcări”, considerat definitiv pierdut. “Odessa în flăcări”, realizat în anul 1942, într-o coproducţie româno-italiană este consemnat, în istoria cinematografiei europene şi nu numai, o capodoperă a genului. Despre el au rămas doar cronici, unele consemnări, fotografii şi afişe. Având ca subiect drama refugiaţilor din Basarabia, în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, ca şi a ororilor comise de trupele NKVD-ului, predecesoarea KGB-ului, filmul a fost interzis după ocuparea ţării de către Uniunea Sovietică, iar protagoniştii acestuia aruncaţi în închisori. Depus în arhivele cinematografiei, la fondul peliculelor cenzurate, deci total oprite nu numai de a fi difuzate, dar nici vizionate într-un cadru restrâns, mulţi ani a figurat doar în registrul de evidenţă al arhivelor, apoi a dispărut din scripte. Descarcă filmul întreg de pe Filebox”. Ai citit, măi regizoraş? Sunteţi inconştienţi, tu şi ai tăi, nici nu vă daţi seama în ce rahat aţi intrat! Auzi aici, sub evreii comunişti, după 1944 s-a regizat … dispariţia, în fond distrugerea adevăratului film „Odessa”, cu scene şi informaţii reale despre tragedia basarabenilor după iunie 1940, despre „opera” NKVD-ului, pentru ca acum să apăreţi ca neobrăzaţii cu povestea prostească despre … holocaust şi cele presupuse 22 000 de victime (?!) Dar, ia căutaţi voi pe Google – unde au dispărut de pe YouTube peliculele despre Elie Wiesel şi identitatea lui pierdut? Sau ce a avut acesta cu bietul Papă, tocmai plecat de la Vatican? Auzi acolo – limbaj de laureat: Vaticanul – cum scrie Philip Pullella (numele lui real!) – „TREBUIE SĂ ŞTIE” … Ce era acesta – UN ULTIMATUM? Altfel spus, azi, dacă nu eşti de acord cu „filmul” lui Florin Iepan şi al comunităţii evreieşti … ??? … !!! …
Iată articolul lui Philip Pullela difuzat de „Reuters”:
“Elie Wiesel attacks Pope over Holocaust Bishop”
By Philip Pullella
VATICAN CITY | Wed Jan 28, 2009 4:35pm IST
(Reuters) – Pope Benedict has given credence to “the most vulgar aspect of anti-Semitism” by rehabilitating a Holocaust-denying bishop, said Elie Wiesel, the death camp survivor, author and Nobel Peace Prize winner. In an exclusive interview with Reuters, Wiesel also said there was no way the Vatican could have not known about the bishop’s past and it may have been done “intentionally”. “What does the pope think we feel when he did that? That a man who is a bishop and Holocaust denier – and today of course the most vulgar aspect of anti-Semitism is Holocaust denial – and for the pope to go that far and do what he did, knowing what he knows, is disturbing,” Wiesel said by phone from New York. “The result of this move is very simple: to give credence to a man who is a Holocaust denier, which means that the sensitivity to us as Jews is not what it should be,” he said late on Tuesday. British-born Richard Williamson, one of four traditionalist bishops whose excommunications were lifted on Saturday, has made several statements denying the full extent of the Holocaust of European Jews, as accepted by mainstream historians. Williamson told Swedish television: “I believe there were no gas chambers” and only up to 300,000 Jews perished in Nazi concentration camps, instead of 6 million. His comments caused uproar among Jewish leaders and progressive Catholics, many of whom said it had cast a dark shadow over 50 years of Christian-Jewish dialogue. “It’s a pity because Jewish-Catholic relations, thanks to John XXIII and John Paul II, had never been as good, never in history,” Wiesel said, referring to the popes who revolutionized relations with Jews after 2,000 years of persecution and mistrust.
VATICAN “HAD TO KNOW”
Asked if he believed it was possible that the Vatican did not know that Williamson was a Holocaust denier, Wiesel, who won the Nobel in 1986 and survived Auschwitz and Buchenwald, said: “Oh no! The Church knows what it does, especially on that level for the pope to readmit this man, they know what they are doing. They know what they are doing and they did it intentionally. What the intention was, I don’t know.” Since the furor over the pope’s decision to lift the excommunication, the Vatican has condemned Williamson’s comments as “grave, upsetting (and) unacceptable”, restating the Church’s – and Benedict’s – teachings against anti-Semitism. Wiesel said he could not offer the Vatican any advice on how to put things right with Jews but something had to be done.
Răspunde
Konrad Stiftung, este curul trãdãtorilor germani judaizati, fricosi si lasi, care se urãsc pe ei insãsi, zisi Selbsthasser in Germania!
M.T.K. către AH/ФЮРЕР şi IVS/ЌОБА – Odessa, 16.3.2013, ora 14,00: Dragii mei, bucuros că vă regăsesc! Sunt eu – Михаил Тимофеевич КАЛАШНИКОВ, deci Mihail Timofeevici Kalaşnikov! Nu are rost să mai discutaţi despre filmul acestui Florin Iepan. De vreme ce fiece individ pe limba lui se compromite … Iepan nu este evreu, el se recomandă geto-dac din Maramureş cu domiciliul actual în Timişoara. Să-i fie de bine! De acord cu voi – „Odessa” este o porcărie. Nu interesează aici celelalte producţii ale sale. El pretinde că, pentru „Odessa”, a filmat 60 de ore, dar s-a limitat la câteva zeci de minute. Iarăşi să-i fie de bine. Eroul său, un anume M. Zaslavski, cum aţi dovedit voi, nu-i serveşte la nimic, nu-i susţine ori salvează pelicula de cinci parale … Mai ales că azi ştim cu precizie care i-a fost sursa de bază. Cândva, prin martie 2011, Iepan a încercat să ignore legăturile sale cu holocaustiştii de la „Institutul” guvernamental Wiesel, evocând – după cum singur s-a exprimat – că totul s-ar fi limitat doar la „un sprijin moral şi [la] câteva cărţi” … Numai că, în replică, „Institutul” Wiesel a vorbit de o „colaborare” în toată regula, iar, în cadrul ei, i-a oferit – citim în „Evenimentul zilei” din 23.3.2011 – „expertiză istorică, acces la documente de arhivă şi la bibliografia pe care o are în cadrul bibliotecii. De asemenea, ne-am exprimat întreaga disponibilitate pentru a susţine, sub forma unui parteneriat, promovarea de proiecte care să înlesnească acces la resurse financiare , ca premisă pentru continuarea acestui proiect deosebit de important”… Auziţi, proiect DEOSEBIT DE IMPORTANT ! Iar bietul Iepan, geto-dac convins, s-a prins în dans şi a jucat, şi joacă, şi joacă … Dacă nu-i aşa, să-l ascultăm ce declara el însuşi, prin martie 2011, Iuliei Blaga (vezi HotNews.ro şi LiterNet.ro), care a notat că, în oct. 1941 la Odessa, ar fi survenit – după opinia “regizorului” – „cel mai întunecat moment din istoria noastră modernă”, când „peste 20 000 de civili sunt ucişi de către soldaţii şi jandarmii români. Când? Acum 70 de ani, într-o ţară străină. De ce? Pentru că erau evrei. Pretextul oficial? Represalii de război pentru aruncarea în aer a comandamentului militar românesc din Odessa. E aceasta – se întreabă singur Iepan şi tot el răspunde – una dintre cele mai mari execuţii în masă din timpul războiului? Cu siguranţă, da. Au fost implicate trupele germane? Nu. Episodul Odessa e parte a unui proces de purificare etnică pus în operă de statul român? Cu siguranţă, da. Ce ştiu românii despre Odessa? Mai nimic. Sunt dispuşi românii, în marea lor majoritate, să admită faptul că România a fost o ţară fascistă, care dincolo de Nistru a dus un război de ocupaţie? Nu. A fost România un caz izolat în epocă? Nu, ţările central şi est-europene, în mare parte, au dezvoltat regimuri naţionaliste de extremă dreaptă. Un documentar clasic de factură istorică pe tema Odessa este soluţia? Nu. De ce? Pentru că e mult mai util să descoperim în ce măsură societatea românească s-a schimbat sau nu în aceşti 70 de ani. Metaforic vorbind, toţi am fost la Odessa în octombrie 1941 …” Vă rog să reţineţi – câte afirmaţii, TOT ATÂTEA ENORMITĂŢI debitate de acest Iepan. Fiind convins că a aflat cheia problemei, Iepan reia: „Metaforic vorbind, toţi am fost la Odessa în octombrie1941, şi mă întreb de ce eu, cel care propune acest subiect pe agenda publică, să rezolv singur problema”. Stai liniştit, dom’le (scuze, tovarăşe), nu ai rezolvat nimic, căci eşti un provocator. Şi cunoştinţele tale de istorie ca şi perceperea lor sunt complet nule. Auziţi la el: „În 1940, toţi conducătorii României au dat dovadă de iresponsabilitate şi cinism când şi-au abandonat proprii cetăţeni în urma ultimatumului dat de sovietici, pentru ca apoi să exploateze abuzurile autorităţii sovietice împotriva românilor ca o justificare pentru acţiunile de purificare etnică de pe frontul de Est. O rezistenţă armată chiar şi de câteva zile le-ar fi permis soldaţilor români să-şi apere onoarea şi ar fi dat o şansă civililor şi administraţiei să se retragă. Exemplul Finlandei mă scuteşte de orice comentariu. Războiul cu sovieticii a fost o aventură revanşardă şi iresponsabilă a unui regim fascist care îşi imagina că poate să pună bazele unui imperiu românesc. Nişte fanatici inconştienţi care au trimis la moarte sigură sau prizonierat sute de mii de soldaţi români în numele unui basm naţional […] Antonescu era convins că războiul o să ţină câteva luni şi că e şansa noastră istorică să facem România super mare, dar avea o problemă: evreii basarabeni şi cei din Ucraina. Rezolvarea problemei o găsim – ne ghidează Iepan, dezvăluindu-şi sursa – în Raportul Wiesel …România şi-a asumat oficial responsabilitatea pentru crimele regimului Antonescu printr-un document oficial denumit generic Raportul Wiesel. Domnul preşedinte [Traian Băsescu] nu are nici o obligaţie oficială să facă ceva în plus. Dar are o obligaţie morală, ca fiecare dintre noi, să se întrebe: în circumstanţele de atunci, el, personal, cum s-ar fi comportat? Cum s-a comportat primarul Odessei, domnul Pântea, un funcţionar numit de Antonescu la post, care a salvat câteva sute dacă nu câteva mii dintre cei care au fost evacuaţi către Dalnic în vederea executării lor … „ Păi, tovarăşe Iepan, dacă tot apelezi la „domnul Pântea”, decedat de mult (1894-1964), atunci DE CE nu accepţi şi precizările lui: „ … în realitate nu s-au omorât 20 000 … Este şi explicabil acest lucru, căci într-o clădire a unui colhoz, oricât de mare ar fi fost ea, nu încăpeau mai mult de 2-3 000 de persoane”. După cum se vede, explicaţiile lui Iepan ocolesc numărul victimelor. Cu alt prilej, fiind invitat de „CriticAtac” (la 18.3.2011), Iepan se confruntă cu reacţiile de fel onorabile ale cititorilor. Ca de exemplu: „marin timisoara spune: 1 aprilie 2012 la 18:47 Iepan, regizor…? este un tarat, de ce nu a scris pe timpul regimului ceauşist, acum orice prost poate să scrie orice că nimeni nu-l ia în seamă. Ar trebui acest Iepan să scrie de crimele săvârşite de austro-ungari în Ardeal, acolo holocaust. Să scrie acest derbedeu de evreii care au ocupat România după 23 august 1944, despre evreul securist NICOLSKI, Ana Pauker şi alţi evrei din România. De ce nu scrieţi şi să facă Iepan un documentar cu cominterniştii Valter Roman şi alţi evrei care şi-au schimbat numele evreieşti în româneşte. Băi, javră ordinară, eşti un mojic”. Tot atunci, la rândul lui, „popper spune: 1 aprilie 2011 la 13:11 […] Iepan este un BOU notoriu care ia masca obiectivităţii. Măi nesimţitule, ştii că, dacă nu erai antifascist în anii 50-60, făceai puşcărie grea? Tare aş vrea să te văd o zi în locul celor de la Canal care nu erau nici comunişti nici fascişti dar nu le-a dat prin minte să fie antifascişti ca să se pună bine cu partidul. Nu ai nici cultură, nici capacitatea intelectuală să te pronunţi. Se vede din filmele tale şi din cum scrii că ai o viziune de coafeză cu facultatea SNSPA la fără frecvenţă.. Care este ideea ta despre condiţia umană, care este viziunea ta asupra istoriei? Şi, dacă nu ai nici una, ce calificare ai? Cine te-a validat să vorbeşti în numele istoricilor? Vrei să câştigi o pâine şi tu şi iei în braţe “idealuri”, mimezi convingeri? Asta este România! O baltă în care pescuitorii în ape tulburi îşi fac mendrele!” Dar, mereu neliniştit de istorie, Iepan reia (vezi „Fishington Post” din 19.3.2012): „Odessa este un avertisment că drumul de la retorica naţionalistă până la crimă este foarte scurt”. Pentru a conchide tot aiurea, la 22.3.2011 (vezi „MediaFax.ro”), cum că ar fi dedus, „după ani de studiu” (desigur la „Institutul” Wiesel!), că „istoria recentă fascistă a României este greşit interpretată, din cauza societăţii româneşti”… şi alte prosti, tot prostii, numai prostii … Mai puţin precizarea „MedieiFax.ro” că pelicula anunţată reprezenta „unul dintre cele mai ambiţioase proiecte ale lui Florin Iepan, “Odessa” [fiind] este o coproducţie România/Germania şi a fost prezentat în încheierea festivalului de film documentar pentru drepturile omului One World Romania (16 – 21 martie) cu titlul de “Work in Progress”. Pelicula este produsă de Sub-Cult-Ura, cu Răzvan Georgescu şi Florin Iepan producători, şi Starcrest Media GMBH, cu Carl Schmitt coproducător. Proiectul a primit o finanţare de 252 000 de lei de la Centrul Naţional al Cinematografiei (CNC) în sesiunea noiembrie – decembrie 2007”.
Nu mai ştiu ce-ar mai fi de precizat, în afară de faptul că DA, HOLOCAUSTUL BRUN ORI ROŞU AU AVUT GROAZNICE CONSECINŢE, ele fiind de 3 categorii: – directe; – colaterale şi – indirecte. Ei bine, Florin Iepan trebuie încadrat la ultimele două categorii, el reprezentând cu adevărat victima colaterală şi indirectă a „holocaustului” tropăit de băieţii lui Wiesel. Şi, dacă-i aşa, tot fiind România momentan sub tutela SUA şi UE, „filmul” în chestie trebuie programat în toată ţara, în rândul celor OBLIGATORII, pentru ca tot românul să-şi dea seama în cel hal i se poate falsifica trecutul! Cu o singură condiţie pe care vă rog să aprobaţi, şi anume ca peliculei lui Florin Iepan să i se schimbe titlul – „Odessa în ţăndări”! Sănătate!
Urmeaza Romania!
carollina :
17.03.2013 la 6:24 am
Draga Kalashnikov:
Iepan(nu cumva vine de la Youpin???) – acesta e un caz patologic banal, platit gras de megaescrocul Elie Wiesel, care nu intelege ca o haita compacta etnic sau eterogena, daca arunca in aer o cladire plina cu ofiteri in ea, va avea niste consecinte!
El nu este primul iudeu din istorie ce provoaca autovictimizarea evreilor ad absurdum: tu n-ai vazut ca aceste vesnice victime ale noastre, nu-s in stare (si nici nu vor, caci nu le convine, la cate atrocitati au comis si de care nu vor sa dea socoteala!!!si sa fie pedepsiti, asa cum merita!!!)deci nu vor sa priceapa ca Europa si natiile europene s-au aflat in LEGITIMA APARARE in razboiul contra Rusiei bolshevice????
Nu-ti dai seama ce bolnavi sunt la cap sa practice ceea ce Hervé Ryssen a analizat la superlativ, numind-o “l’inversion accusatoire?”
Potrivit lui Iepan evreii au fost pedepsiti “pentru ca erau evrei”, desi ei aruncasera de fapt comandamentul in aer pe post de partizani, pentru care legile razboiului cer executie pe loc fara judecata!
Numeste-o huzpah – vezi ce cifre umflate da, cu arhivele confiscate de ei, caci Israelul detine momentan arhive enorm de multe pe care nu le scoate nici-odata – daca vrei, dar este exact ce practica personajul care incearca sa puna romanii la zid si care zice aceasta enormitate, dezvinovatind pe evreii comunisti, care, ei, au aruncat comandamentul din Odessa in aer, pentru a arunca totul asupra romanilor:
”… Cel mai întunecat moment din istoria noastră modernă” – zice incultul de regizor platit de evreii lui Wiesel, când – continua Iepan – „peste 20 000 de civili sunt ucişi de către soldaţii şi jandarmii români. Când? Acum 70 de ani, într-o ţară străină. De ce? Pentru că erau evrei. Pretextul oficial? Represalii de război pentru aruncarea în aer a comandamentului militar românesc din Odessa. E aceasta – se întreabă singur Iepan şi tot el răspunde – una dintre cele mai mari execuţii în masă din timpul războiului? Cu siguranţă, da. Au fost implicate trupele germane? Nu. Episodul Odessa e parte a unui proces de purificare etnică pus în operă de statul român? Cu siguranţă, da” – şi tot aşa … PROSTII, PROSTII, PROSTII.
Iar acum, la poze, sa-i fie bagate „regizorului” poze, si anume:
POZE FALSIFICATE DESPRE HOLOCAUST DEZVALUITE DE REYNOUARD CU 8 COPII NEMANCATI BAGAT LA ZDUP PENTRU ADEVAR!!!
Cu asta se ocupa Wiesel: si noi ne framantam atata sa demascam niste falsificatori de documente:
Cautati pe GOOGLE aceste imagini care arunca la cos tot filmul lui Iepan si toate cele de aceeasi categorie falsificatoare la extrem:
https://balder.org/judea/pdf/Vincent-Reynouard-Holocauste-Ce-Que-Lon-Vous-Cache.pdf
Ai dreptate, Kalashnikov, Iepan sa fie obligat sa-si ruleze filmul in TOATA tara, iar in unele locuri sa dea explicatii publicului despre „ororile” descrise. Cred ca este jalnic pregatit, caci nu-şi da seama ca de fapt nu ia apararea evreilor oropsiti, dar a comunistilor evrei de la 1941 – comisari politici si partizani, aceeasi din care se trag azi alde Roman, Tismaneanu, Ioanid, Florian etc. etc. Insa lista-i enorma, iar pentru clarificare cititorul poate sa caute, tot pe Google, remarcabila „ZYDOKOMUNA” care, din ziua-n care va apare, va arunca la cos tot RAPORTUL lui Tismaneanu si toate „Odessele” cu Iepanii lor!
Cautati pe youtube “Istoria Romaniei partea 15 – Holocaust” ca sa vedeti minciunile propagandei anti-romanesti demascate.